Szukam łagodzącego środka do higieny intymnej

1. Data: 2015-12-13 15:06:50

Temat: Szukam łagodzącego środka do higieny intymnej
Od: Grażyna <G...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam jakiegoś baaardzo łagodzącego środka
do higieny intymnej.
Próbowałam już takie środki jak: Iladian,
Intimea, Ziaja, My Intima, Rumianek i mydło
Biały Jeleń - przeciwuczuleniowe.
Wszystkie powodują bardzo bolesne podrażnienia.
Wydaje mi się, że składnikiem, który powoduje
największe podrażnienie jest sama woda używana
w powyższych przypadkach.
Ma ktoś jakiś pomysł?

Pozdrawiam
Grażyna

2. Data: 2015-12-13 15:45:20

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-13 o 15:06, Grażyna pisze:
> [...]
> Wszystkie powodują bardzo bolesne podrażnienia.
> Wydaje mi się, że składnikiem, który powoduje
> największe podrażnienie jest sama woda używana

jak cię woda uczula to może spróbuj okadzanie ochrą, plemię himba
''podmywa się'' w ten sposób od wieków i nie odnotowano przypadków
alergennych ;-)

--
nie mam już palca na capslocka . . .

3. Data: 2015-12-13 16:13:25

Od: Grażyna <G...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Naja" <s...@g...com> napisał w wiadomości

> jak cię woda uczula to może spróbuj okadzanie ochrą, plemię himba
> ''podmywa się'' w ten sposób od wieków i nie odnotowano przypadków
> alergennych ;-)

Nie wiem czy to jest uczukenie, w szczególno

4. Data: 2015-12-13 16:15:53

Od: Grażyna <G...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> jak cię woda uczula to może spróbuj okadzanie ochrą, plemię himba
> ''podmywa się'' w ten sposób od wieków i nie odnotowano przypadków

Nie wiem czy to jest uczulenie, w szczególności nie wiem czy uczula mnie
woda. Chyba nie każde podrażnienie jest wynikiem uczulenia.

Grażyna

5. Data: 2015-12-13 19:29:59

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-13 o 16:15, Grażyna pisze:

> Nie wiem czy to jest uczulenie, w szczególności nie wiem czy uczula mnie
> woda. Chyba nie każde podrażnienie jest wynikiem uczulenia.

jedna baba kiedyś opowiadała mi, że od lat podmywa się naparem z
ptasiego rdestu-latem sobie go zbiera suszy i każdorazowo zaparza. ofkoz
do naparu jak sama nazwa wskazuje trzeba ździebko wody więc nie wiem,
albo zaryzykujesz tę zabójczą wodę albo.... sama rozumiesz ;-) .po
głębsze wyjaśnienie twych bolesnych podrażnień warto udać się do mądrego
ginekologa. możesz mieć liszaj, który na pierwszy rzut oka wyglądają jak
infekcja a bywa różnie

http://vulvodynia.pl/

--
nie mam już palca na capslocka . . .

6. Data: 2015-12-13 20:05:03

Od: Grażyna <G...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyjaśnienie twych bolesnych podrażnień warto udać się do mądrego
> ginekologa. możesz mieć liszaj, który na pierwszy rzut oka wyglądają jak

Bardzo Ci dziękuję. Spróbuję kupić ptasi rdest (teraz już go nie nazbieram)
i zrobić taki napar. Ponadto zwrócę uwagę na to, co opisane jest na podanej
przez Ciebie stronie.

Pozdrawiam
Grażyna

7. Data: 2015-12-13 20:36:31

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem czy to jest uczulenie, w szczególności nie wiem czy uczula mnie
> woda. Chyba nie każde podrażnienie jest wynikiem uczulenia.
>
> Grażyna
O mydełku dziecinnym i proszku do prania dziecinnym zapomnialaś?
Nie wyszukuj sobie jakichś wynalazków dodupnych.

8. Data: 2015-12-13 20:39:04

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-13 o 20:05, Grażyna pisze:

> [...]
> nazbieram)
> i zrobić taki napar. Ponadto zwrócę uwagę na to, co opisane jest na

Idż do lekarza . Zapisze Ci coś na grzyba.
Ps. U nas jest juz woda ozonowana, więc delikatna, bez chloru.

9. Data: 2015-12-13 20:49:07

Od: Grażyna <G...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości
> O mydełku dziecinnym i proszku do prania dziecinnym zapomnialaś?
> Nie wyszukuj sobie jakichś wynalazków dodupnych.
Masz na myśli sprawdzone konkretne mydełko dla dzieci i konkretny proszek?

Grażyna

10. Data: 2015-12-13 21:18:46

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-13 o 20:49, Grażyna pisze:

> Użytkownik "Animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości
> Masz na myśli sprawdzone konkretne mydełko dla dzieci i konkretny
> proszek?

Zawsze mam w domu tylko i wyłacznie mydełko dziecinne Bobas albo Bebi :-)
Proszek do prania bielizny, pościelowego i ubrań to LOVELA. Dziecinny,
ale bardzo dobrze pierze - nawet firanki.
Kupowałam w Carrefourze dawniej taki tani i antyalergiczny
(bezzapachowy) żel pod prysznic "Mleczny". O wiele lepszy od żelu Nivea
(bo ten jest lekko perfumowany). Niestety, wszystko co dobre i tanie to
szybko likwidują. Po mydełku zaś zostaje jakiś tam osad, po żelu nie.
Oczywiście tyłkowi to nie przeszkadza.

NFZ, lek Agnieszkę Sulich i Bożenę Tymińską dyr przychodni w Wołominie Piętnuję
Padaczkę dziecięcą leczą marihuaną ...
Szukam formu o lekach...
Re: Witamina D a nerki i wątroba , pytanie
Re: Witamina D a nerki i wątroba , pytanie