Re: Witamina D a nerki i wątroba , pytanie

1. Data: 2015-10-31 19:08:22

Temat: Re: Witamina D a nerki i wątroba , pytanie
Od: "Endriu" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy w takim razie suplementacja witaminą D, tak popularna obecnie,
> nie obciąża nerek i wątroby?

Koleżanko, zniszczyć nerki i wątrobę od jednej kapsułki tranu dziennie (czyli defacto
tłuszczu), czy aby koleżanka nie przesadza ?.

http://kobieta20.pl/media/artykuly/sport_i_zdrowie/t
ran_kapsulki.jpg

Wątroby i nerki niszczą się z reguły od ciężkiego chlania, tudzież od kamieni
nerkowych, a nie od jednej kapsułki tłuszczu. Słyszałem z opowiadań takiego znajomego
zielarza natomiast, że przedawkowanie witaminy D jest niebezpieczne ale dla ...
niemowlaków, gdyż poszczególne niezrośnięte płaty czaszki mogą się na skutek zbyt
dobrego wchłaniania wapnia (działanie wit. D) zbyt wcześnie zrosnąć i wtedy może być
problem który rozwiązać może tylko chirurg ...

Endriu

2. Data: 2015-10-31 19:26:39

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Koleżanko, zniszczyć nerki i wątrobę od jednej kapsułki tranu dziennie
>(czyli >defacto tłuszczu), czy aby koleżanka nie przesadza ?.

Kapsułka czegokolwiek jest lekiem, więc dlaczego mam ją traktować inaczej
niż szereg trucizn z apteki, kture mają niejednokrotnie ostszeżenie " nie
stosować dłużej niż... 3 dni, 5 dni, .. 3 miesiące".

>Wątroby i nerki niszczą się z reguły od ciężkiego chlania, tudzież od
>kamieni >nerkowych, a nie od jednej kapsułki tłuszczu.

"Z reguły" znaczy tyle co slogan.

> [...]
>wchłaniania wapnia
>(działanie wit. D) zbyt wcześnie zrosnąć i wtedy może być problem który

Dzięki , nie jestem niemowlakiem, ale powieżhowne rozumienie
zacytowanego wcześniej fragmentu uzmysławia mi, że witamina D łączy się z
cząsteczkami wody, więc pobiera wodę z organizmu, wysuszając organizm, co
może być dobrą metodą leczenia każdego obżęku, nie ważne, czy na tle
niedomagania nerek, czy wątroby, czy czegoś innego. Po prostu witamina D
jest nałogowym pohłaniaczem wody.

Powstaje jednak pytanie: co dalej dzieje się z witaminą D.
Poczatkowo pszekształca się w jeden związek w wątrobie,
zbierając wątrobie wodę,
pszekształca się w drugi związek w nerce, zbierając nerce wodę,
działa w organizmie - reguluje poziom wapnia i fosforu, i co dalej?
Jak jest już zużyta, kturędy wyłazi?
Jak z żułcią pszez watrobę, to obciąża jednak watrobę.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

3. Data: 2015-11-05 19:40:34

Od: "Endriu" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak z żułcią pszez watrobę, to obciąża jednak watrobę.

Jeżeli chodzi o kapsułkę tranu, to działa mniej więcej tak samo jak ćwierć
łyżeczki bylejakiego oleju jadalnego. Jest to sprawa pomijalna dla wątroby i
woreczka żółciowego i od tego napewno kolezanka sie nie rozchoruje.

Endriu

4. Data: 2015-11-06 09:51:01

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> łyżeczki bylejakiego oleju jadalnego. Jest to sprawa pomijalna dla wątroby
> i woreczka żółciowego i od tego napewno kolezanka sie nie rozchoruje.

A skąd wiesz, że pomijalna?
Czytałam tablice dietetyczne z książki kuharskiej z lat 70.
Wynika z tego, że dzienna dawka minimalna oleju roślinnego, czy
nienasyconego wynosi właśnie około łyżeczki na człowieka.

Wydaje się, że jest istotna rużnica, mogąca mieć istotny wpływ na organizm,
czy czegoś jem tyle ile jest zapotszebowania na to, czy 2 razy tyle co
zapotszebowanie.

Jak być to zestawił z kaloriami to byś po roku połowe klientuw wyprawił na
tamten świat.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

5. Data: 2015-11-06 14:43:40

Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-06 o 09:51, Stokrotka pisze:
> Jak być to zestawił z kaloriami to byś po roku połowe klientuw wyprawił
> na tamten świat.

ojtam ojtam
Trzeba kupić teraz jakiś lek na wątrobę i interes się kręci :-)

http://ukryteterapie.pl/strona/wyklady

Interesowałaś się? Masz jakieś przemyślenia?
Szukam bratniej duszy która by pomogła mi się zmotywować i wziąć za
siebie bo inaczej służba zdrowia mnie wykończy ;-)

6. Data: 2015-11-06 20:47:15

Od: "Endriu" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A skąd wiesz, że pomijalna?
> Czytałam tablice dietetyczne z książki kuharskiej z lat 70.
> Wynika z tego, że dzienna dawka minimalna oleju roślinnego, czy
> nienasyconego wynosi właśnie około łyżeczki na człowieka.

Taka kapsułka tranu to gdzieś 1/4 łyżeczki. Wg mnie to sprawa pomijalna.

Endriu

7. Data: 2015-11-06 22:34:57

Od: "Endriu" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Taka kapsułka tranu to gdzieś 1/4 łyżeczki. Wg mnie to sprawa pomijalna.

Mam również wrażenie, że opierdolenie puszki sardynek albo śledzi na
śniadanie dostarczy porządniejszej porcji wit D ( a na pewno kwasów omega3)
niz pierdzielenie się z jakimiś kapsułkami tranu .... niechby i nawet
zrobionych z wątroby rekina czy tam walenia grenlandzkiego ....

Endriu

8. Data: 2015-11-21 14:03:39

Od: "Endriu" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://ukryteterapie.pl/strona/wyklady

Jestem pod wrażeniem filmiku o rozpuszczniu kamieni w woreczku żółciowym. Dzięki za
linka. NTV z Panem Januszem Zagórskim znam od dłuższego czasu, ale na Pana Jerzego
Ziębę jakoś nie natrafiem. Dzięki za linka.

Endriu

Porost Islandzki
Po co ruszanie nogami we śnie się leczy?
Re: Co to jest refundacja 50%?
Re: Co to jest refundacja 50%?
Re: Co to są zimne poty?