Re: Co to jest refundacja 50%?

1. Data: 2015-10-04 12:13:18

Temat: Re: Co to jest refundacja 50%?
Od: "P03" <p...@b...invalid.org> szukaj wiadomości tego autora

> Jest sobie taki system komputerowy NFZtu ZIP (Zintegrowany Informator
> Pacjenta)
> gdzie pacjent widzi koszty wizyt w NFZ, refundację i inne świadczenia, i
> NFZowską klasyfikację.
> Są tam 2 moje recepty, obie mają w rubryce procent refundacji 50%,
> jeden kosztował 20zł , i koszt refundacji i koszt pacjenta jest wpisane
> 20zł.
>
> Drugi zaś mimo 50% refundacji ma 29 zł kosztu i 20 refundacji.
> Nie całkiem rozumiem o co idzie, kiedyś uczono mnie, że połowy są
> identyczne.

> [...]

Im bardziej skomplikowany system, tym więcej można mieć z nim zabawy.
http://www.bip.mz.gov.pl/legislacja/akty-prawne/obwi
eszczenie-ministra-zdrowia-z-dnia-19-grudnia-2014-r.
-w-sprawie-wykazu-refundowanych-lekow,-srodkow-spozy
wczych-specjalnego-przeznaczenia-zywieniowego-oraz-w
yrobow-medycznych-na-dzien-1-stycznia-2015-r.

--
P03