Porost Islandzki

1. Data: 2015-10-20 15:55:57

Temat: Porost Islandzki
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest takie zioło porost islandzki, podobno ma właściwości antybiotyczne.
Czy jest na coś złe? Na nerki np, albo na co innego (wątroba , kszepliwość
krwi , jelita itp)

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

2. Data: 2015-10-24 20:20:02

Temat: Re: Porost Islandzki
Od: "Endriu" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest takie zioło porost islandzki, podobno ma właściwości antybiotyczne.
> Czy jest na coś złe? Na nerki np, albo na co innego (wątroba , kszepliwość
> krwi , jelita itp)

A co koleżanka chce leczyć ?.

Endriu

3. Data: 2015-10-25 14:01:31

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co koleżanka chce leczyć ?.

Mniejsza o to.
Liczyłam na odpowiedź takiego Pana, zdaje się zwie się Cegła , czy jakoś
tak.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Po co ruszanie nogami we śnie się leczy?
Re: Co to jest refundacja 50%?
Re: Co to jest refundacja 50%?
Re: Co to są zimne poty?
Re: Co to są zimne poty?