Szukam łagodzącego środka do higieny intymnej

11. Data: 2015-12-13 22:21:46

Temat: Re: Szukam łagodzącego środka do higieny intymnej
Od: Grażyna <G...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości
news:566dd2ba$0$22834$65785112@news.neostrada.pl...

> Zawsze mam w domu tylko i wyłacznie mydełko dziecinne Bobas albo Bebi :-)
> Proszek do prania bielizny, pościelowego i ubrań to LOVELA. Dziecinny, ale
> bardzo dobrze pierze - nawet firanki.
> Kupowałam w Carrefourze dawniej taki tani i antyalergiczny (bezzapachowy)
> żel pod prysznic "Mleczny". O wiele lepszy od żelu Nivea (bo ten jest
> lekko perfumowany). Niestety, wszystko co dobre i tanie to szybko
> likwidują. Po mydełku zaś zostaje jakiś tam osad, po żelu nie. Oczywiście
> tyłkowi to nie przeszkadza.

Bardzo Ci dziękuję.
Myślałam o tym wcześniej i dlatego kupiłam mydło Biały Jeleń (chyba
- niestety wyrzuciłam opakowanie) antyalergiczne. Było OK, ale w aptece
namówili mnie na kupno żelu Iladian. To było ostre i teraz już nawet Biały
Jeleń nie pomaga.
Co do proszku do prania też miałam pewne podejrzenia. Zmienię i zobaczę
jak będzie.

Ja nigdy nie miałam żadnych problemów z alergią, ale zawsze może być
pierwszy raz. Chciałam kupić jakieś tabletki w aptece, ale na wszystkich
jest napisane, że pomagają przy katarze i/lub zaczerwienionych oczach.

Pozdrawiam
Grażyna

12. Data: 2015-12-14 12:11:40

Od: Grażyna <G...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> lekko perfumowany). Niestety, wszystko co dobre i tanie to szybko
> likwidują. Po mydełku zaś zostaje jakiś tam osad, po żelu nie. Oczywiście

Kupiłam mydełka dziecinne Bobas i Johnson's Baby: soap i bedtime soap.
Myślę, że o to Co chodziło pisząc Bebi. Kupiłam wszystkie 3 i spróbuję,
które będzie dla mnie najlepsze.
Nie wiem czy da się to naukowo wytłumaczyć, ale po moim doświadczeniu
z mydłem hiperalergicznym Biały Jeleń (sprawdziłam teraz nazwę w drogerii),
wydaje mi się, że po pewnym czasie działanie jest jakby gorsze i warto takie
mydełko zmienić na innej firmy.

Kupiłam także proszek Lovela i zaraz wrzucę do pralki wszystkie moje majtki,
również te czyste z szafy.:-) Dodatkowe płukanie (samą wodą) zawsze
włączam.

Żelu pod prysznic o nazwie "Mleczny" nie było i po tym co napisałaś chyba
nie
warto chodzić po sklepach i szukać.

Jeszcze raz Ci dziękuję i pozdrawiam
Grażyna

13. Data: 2015-12-14 17:50:49

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-12-14 12:11, obywatel Grażyna uprzejmie donosi:

> Nie wiem czy da się to naukowo wytłumaczyć, ale po moim doświadczeniu
> z mydłem hiperalergicznym Biały Jeleń (sprawdziłam teraz nazwę w drogerii),
> wydaje mi się, że po pewnym czasie działanie jest jakby gorsze

Po hiperalergicznym mydle można się tego spodziewać.

14. Data: 2015-12-14 18:29:24

Od: Grażyna <G...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> Po hiperalergicznym mydle można się tego spodziewać.

Dlaczego?

Grażyna

15. Data: 2015-12-15 22:28:19

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-13 o 22:21, Grażyna pisze:
> [...]
> pierwszy raz. Chciałam kupić jakieś tabletki w aptece, ale na wszystkich
> jest napisane, że pomagają przy katarze i/lub zaczerwienionych oczach.
Mnie lekarz powiedział. Prać bieliznę nieperfumowanymi, delikatnymi
proszkami dla dzieci.
Rumienek też uczula (np. mydełko rumiankowe).Jeśli woda u ciebie za
bardzo chlorowana to częściowo myj się przegotowaną i nawet
przefiltrowaną. Jak głowa, skóra glowy po umyciu też swędzi to na koniec
popłucz przegotowaną wodą.
Jesteś kobietą, prawda?

--
animka

16. Data: 2015-12-15 22:32:25

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-14 o 17:50, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-12-14 12:11, obywatel Grażyna uprzejmie donosi:

> Po hiperalergicznym mydle można się tego spodziewać.

Ten Jeleń to pospolite szare mydło. Wyżera skórę. Nigdy tego nie kupię.
U mnie tylko mydełka dziecinne, dla bobasków bez jakiejś lanoliny i
rumianku.

--
animka

17. Data: 2015-12-16 05:48:07

Od: Grażyna <G...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> głowa, skóra glowy po umyciu też swędzi to na koniec popłucz przegotowaną

Jestem kobietą, inaczej myłabym coś innego. :-)

Co do rumianku, to przekonałam się, że wcale nie jest dobry.

Miałam jeszcze nadzieję, że istnieje coś takiego jak mleczko
do podmywania, przy stosowaniu którego nie trzeba używać
wody, ale w Internecie nie znalazłam.

Interesowałby mnie także jakiś lek (do kupienia w aptece
bez recepty) na uczulenie, ale nie na katar uczuleniowy,
bo tego na szczęście nie mam.

Wiem, wiem, trzeba iść do dobrego ginekologa, jak ktoś tu
napisał, lub do dobrego dermatologa. Tylko który to jest ten
dobry? Ludzie często chwalą lekarzy tylko dlatego że są mili.
To ważne, ale ważniejsze żeby byli skuteczni, a takich ze
świeczką szukać. Przeważnie kończy się nie na wyleczeniu,
ale na przyzwyczajeniu się do znoszenia objawów choroby.

Pozdrawiam
Grażyna

18. Data: 2015-12-16 09:21:48

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-16 o 05:48, Grażyna pisze:
> Użytkownik "Animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości

> Jestem kobietą, inaczej myłabym coś innego. :-)

dla animki imię Grażyna jest względne. musi jaj tato tak ma na imię ;-)

> Co do rumianku, to przekonałam się, że wcale nie jest dobry.

jest dobry ale _niektórych_ uczula .

> Miałam jeszcze nadzieję, że istnieje coś takiego jak mleczko
> do podmywania, przy stosowaniu którego nie trzeba używać
> wody, ale w Internecie nie znalazłam.

bez przesady. mleczko też będzie zawierało wodę.

> Interesowałby mnie także jakiś lek (do kupienia w aptece
> bez recepty) na uczulenie, ale nie na katar uczuleniowy,
> bo tego na szczęście nie mam.

wapno czyste bez dodatków aspartamu, ale bez wit K2 lepiej go nie brać

> Wiem, wiem, trzeba iść do dobrego ginekologa, jak ktoś tu
> napisał, lub do dobrego dermatologa. Tylko który to jest ten
> dobry?

ja się sugeruję po części opiniami w internecie a po części intuicją.

> Ludzie często chwalą lekarzy tylko dlatego że są mili.

miły doktor to też zaleta rekonwalescencji.

> To ważne, ale ważniejsze żeby byli skuteczni, a takich ze
> świeczką szukać. Przeważnie kończy się nie na wyleczeniu,
> ale na przyzwyczajeniu się do znoszenia objawów choroby.

skuteczność nie wyklucza bycia miłym u doktora ani chamska nonszalancja
nie czyni z niego specjalisty.

nie słuchaj amimki opowieści o szkodliwości hialuronu, wyleczyłam nim
poważną ranę, więc na podrażnienia też będzie dobre. idź do apteki
kup susz nagietkowy i korę dębu i tym się podmywaj,(w rękawicy bo woda z
kory dębu będzie ciemna!) tylko nie przesadź ze stężeniem (rozcieńczaj).
twoje problemy mogą nie wynikać z tego że jesteś alergiczką a np, z tego
że jesteś w trakcie, lub po przekwicie. brak odpowiednich hormonów też
nie sprzyja strefom intymnym. możesz też natłuszczać krocze olejem z
wiesiołka np. 1 kapsułka dziennie.

--
nie mam już palca na capslocka . . .

19. Data: 2015-12-18 10:56:34

Od: Grażyna <G...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> z tego że jesteś w trakcie, lub po przekwicie. brak odpowiednich hormonów
> też nie sprzyja strefom intymnym.
Jestem po przekwicie. Być może to jest to.
Podobno istnieją zioła/preparaty zastępujące hormony.
Co warto spróbować?

> możesz też natłuszczać krocze olejem z wiesiołka np. 1 kapsułka dziennie.
Szukałam w Internecie i jest bardzo dużo różnych produktów w sprzedaży,
od kapsułek do łykania, przez olej różnego zastosowania, po dodatki do
potraw.
Czy mógłbyś napisać co konkretnie powinnam zastosować? Możesz podać
kilka przykładów żeby uniknąć podejrzenia o "lokowanie produktu". :-)

Dziękuję i pozdrawiam
Grażyna

20. Data: 2015-12-18 13:46:34

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-18 o 10:56, Grażyna pisze:
> Jestem po przekwicie. Być może to jest to.
> Podobno istnieją zioła/preparaty zastępujące hormony.
> Co warto spróbować?

tak są zioła, ale zioła to nie herbatka i o ile na skórę można sobie coś
tam popróbować o tyle przyjmować zioła trzeba z rozwagą ponieważ mogą
wchodzić w interakcje z lekami które przyjmujesz na stałe.
idź do ginekologa a on ci doradzi co mogłabyś brać - ja nim nie jestem.

> [...]
> Czy mógłbyś napisać co konkretnie powinnam zastosować? Możesz podać
> kilka przykładów żeby uniknąć podejrzenia o "lokowanie produktu". :-)

żelowe kapsułki (które trzeba trzymać w lodówce) wszystko jedno jakiej
firmy. po podmyciu się tą korą czy nagietkiem, bez ceregieli przekłuwasz
ampułkę i natłuszczasz krocze. nie jestem lekarzem ale to stosuję z
dobrym _dla mnie_ skutkiem. ty, sama zadecyduj czy warto ryzykować.

--
nie mam już palca na capslocka . . .

NFZ, lek Agnieszkę Sulich i Bożenę Tymińską dyr przychodni w Wołominie Piętnuję
Padaczkę dziecięcą leczą marihuaną ...
Szukam formu o lekach...
Re: Witamina D a nerki i wątroba , pytanie
Re: Witamina D a nerki i wątroba , pytanie