Szukam łagodzącego środka do higieny intymnej

31. Data: 2016-02-21 13:26:18

Temat: Re: Szukam łagodzącego środka do higieny intymnej
Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.02.2016 o 13:57, Animka pisze:

> Weź się nie wygłupiaj, A na piwo idź z kumplami :-)

Chodzę i z nimi! Właśnie odpoczywam po wczorajszym wieczorze z kumplami
w Nieświeżu i później w Gorodzieju :)
A Ty nie chcesz być moim kumplem? :(

--
Wiesiaczek (dziś z ??????a - Białoruś)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

32. Data: 2016-02-21 20:12:34

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-21 o 13:26, Wiesiaczek pisze:

> Chodzę i z nimi! Właśnie odpoczywam po wczorajszym wieczorze z
> kumplami w Nieświeżu i później w Gorodzieju :)
> A Ty nie chcesz być moim kumplem? :(

Przecież jestem Twoim kumplem, internetowym. Nie pasuje Ci coś? :-)

--
animka

33. Data: 2016-02-22 06:10:14

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.02.2016 o 22:12, Animka pisze:

> Przecież jestem Twoim kumplem, internetowym. Nie pasuje Ci coś? :-)

No właśnie tylko brak tego piwa, reszta pasi :)

34. Data: 2016-02-22 19:52:53

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-22 o 06:10, Wiesiaczek pisze:

> No właśnie tylko brak tego piwa, reszta pasi :)

:-)

--
animka

35. Data: 2016-03-11 04:39:00

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 13 grudnia 2015 20:40:02 UTC+1 użytkownik Animka napisał:

> Idż do lekarza . Zapisze Ci coś na grzyba.
> Ps. U nas jest juz woda ozonowana, więc delikatna, bez chloru.

Taak? To dlaczego przy gotowaniu wody w czajniku czuć chlor?

--
Pozdrawiam :)
JM

36. Data: 2016-03-12 19:14:59

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-11 o 04:39, JaMyszka pisze:
> Taak? To dlaczego przy gotowaniu wody w czajniku czuć chlor?
Gdzie mieszkasz?
Ja już chloru nie czuję. Za to ciągle teraz walczę z białym osadem na
metalowym zlewozmywaku i kuchence przez ten ozon.

--
animka

NFZ, lek Agnieszkę Sulich i Bożenę Tymińską dyr przychodni w Wołominie Piętnuję
Padaczkę dziecięcą leczą marihuaną ...
Szukam formu o lekach...
Re: Witamina D a nerki i wątroba , pytanie
Re: Witamina D a nerki i wątroba , pytanie