Re: Wszyscy zdrowi? Po świętah? Dziwne.

1. Data: 2015-12-27 20:14:05

Temat: Re: Wszyscy zdrowi? Po świętah? Dziwne.
Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-27 o 12:13, Stokrotka pisze:
> A może to święta uzdrawiają.
> W końcu medycy w święta nie pracują, nie trują , nie zabijają.

A o czym tu dyskutować? O bandzie konowałów którzy udają że nas potrafią
wyleczyć? O skorumpowanych lekarzach, farmaceutach..?
Swoją drogą to najlepszy fach na świecie. Każdy ma swoją teorię rację
(sprzeczną) i nie można od niego wymagać skuteczności bo jak zastosuje
procedury to mucha nie siada. A że można tygodniami się zastanawiać czy
wyrostek, czy wątroba, czy pęcherz, czy prostata, czy kamica... i ciągle
brać kasę...

Żałość

2. Data: 2015-12-28 17:57:56

Od: "Endriu" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> procedury to mucha nie siada. A że można tygodniami się zastanawiać czy
> wyrostek, czy wątroba, czy pęcherz, czy prostata, czy kamica... i ciągle

Ja to powiem z jeszcze innej finansowej beczki.

Leże już na chorobowym od początku listopada, a wstępne konsultacje na
zabieg (sprawy kręgosłupowe) mam na koniec stycznia. Nie wiem kiedy będzie
zabieg (mam nadzieje że gdzies w lutym), ale z finansowego punktu widzenia
to nie ma żadnej logiki. Za chorobowe państwo (wraz z pracodawcą) musi mi
zapłacić około 4*wypłata czyli dajmy na to średnią krajową około 4*3k PLN. =
12 kPLN. Orientowałem się prywatnie, to ci sami neurochirurdzy którzy będą
mnie operowac państwowo być może w lutym, robią to też prywatnie z reguły co
tydzień (w jakimś jednym dniu tygodnia) warunek trzeba mieć od 9 do 12 k PLN
swojej własnej kasy. Wtedy zabieg masz niemal od ręki.

Z perspektywy budżetu państwa oczekiwanie na chorobowym na takie długie
terminy (mam skierowanie w trybie pilnym - ze zględu na silne bóle - na
które załapałem się za trzy miesiące ....) nie ma najmniejszego sensu, bo
państwo tak czy siak traci mniej więcej takie same pieniądze. Nie wiem kurwa
kto kto obliczył, ale czy nie lepiej było by dołożyć ten jeden pierdolony
zabieg więcej w rocznej puli NFZ, i później zaoszczędzić to na niepotrzebnym
wypłacaniu z ZUS-u chorobowego które może nawet przewyższy koszty samego
zabiegu (nie mówiąc już o niepotrzebnym cierpieniu które człowiek musi
przechodzić...) ?.

Endriu

3. Data: 2015-12-28 19:07:47

Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-28 o 17:57, Endriu pisze:
> Ja to powiem z jeszcze innej finansowej beczki.

Jak już zacząłeś :-)

Ile bierze chirurg ordynator w łapę za operację wycięcia tarczycy w
wojewódzkim szpitalu? :-)

4. Data: 2015-12-28 19:23:51

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>....z finansowego punktu widzenia to nie ma żadnej logiki. Za chorobowe
>państwo .. musi mi zapłacić ....
>...około 4*3k PLN. = 12 kPLN. ...
>.... ci sami neurochirurdzy ... robią to też prywatnie ...
>... warunek trzeba mieć od 9 do 12 k PLN ... Z perspektywy budżetu państwa
>oczekiwanie na chorobowym ....
>....nie ma najmniejszego sensu,

Nie umiesz liczyć.
NIe każdy zarabia tak jak ty średnią krajową.
Średnia krajowa to bardzo wiele.
Do średniej nie liczą tyh płacącyh za siebie ,oni nie mają umowy, oni cienko
pszędą.
Do średniej nie liczyy się emeryta, rencisty, bezrobotnego, bezdomnego...
a i oni czekają w tej kolejce.
W Polsce realne bezobocie (ludzie w wieku produkcyjnym bez rencisty,
studenta i matki z małymi dziećmi) stanowi 75%.
Nie znaczy, że te 75% nie pracuje.
Oni często roboty mają po uczy, ale nie państwowo zorganizowanej, i
ubezpieczenie im się należy.
Z tego punktu widzenia musiałbyś zarabiać 4 razy więcej lub 4 razy dłużej
czekać,
by statystycznie wynikało z rahunku , że szybki zabieg jest tańszy niż
oczekiwanie.
A na prawdę powinieneś czekać jeszcze dłużej.

Będziesz darł się: państwo pracującym ma pszyspieszyć kolejki!
Nie,
bo jako człowiek spracowany, do tego kapitalistycznie wyzyskiwany,
masz kręgosłup dużo bardziej wypracowany i zużyty, więc twoje horoby są
częstsze niż matki z dziećmi.
W interesie państwa , narodu nie jest byś był , lub został inwalidą.
Tak więc człowiek pracujący nie ma być traktowany preferencyjny, bo wtedy
nie szanuje zdrowia.
Wszytscy są ruwni.

--
_____http://ortografia.ma7.eu_____zmiana adresu strony
w zakładce 'inne', nowa wersja syntezatora mowy GdakMini2_99 ,

5. Data: 2015-12-28 19:36:57

Od: "Endriu" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak więc człowiek pracujący nie ma być traktowany preferencyjny, bo wtedy
> nie szanuje zdrowia.
> Wszytscy są ruwni.

Koleżanko, ja to mógłbyś siedzieć na tym chorobowym nawet i cały rok, pal
licho budżet państwa, obliczenia NFZ-u i twoją pokrętną logikę :). Matko
Boska byleby tylko nie bolało ...

Endriu

6. Data: 2015-12-29 03:59:28

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-28 o 19:07, z pisze:

> Jak już zacząłeś :-)
>
> Ile bierze chirurg ordynator w łapę za operację wycięcia tarczycy w
> wojewódzkim szpitalu? :-)

> Ja bym nic nie dała,
To jest refundowane przez NFZ.
Może tej tarczycy nie musisz wycinać. Biopsję Ci robili?
Ja chodzę raz na rok (robię tam badanie TSH) a potem do lekarza w
prywatnej przychodni na NFZ,
Pan dr robił mi osobiście biopsję dwóch płatów i nie trzeba wycinć. Mnie
tarczyca nie wyłazi. Jest w środku i nic nie widać.

Za moja operację dot, kręgosłupa szpital na Szaserów dostał z NFZ ponad
20,000, a operację schrzanili.
Muszę wziąć od nich cała dokumentację medyczną, szpitalną, bo tego tak
nie zostawię.

--
animka

7. Data: 2015-12-29 04:02:39

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-28 o 19:36, Endriu pisze:

> Koleżanko, ja to mógłbyś siedzieć na tym chorobowym nawet i cały rok,
> pal licho budżet państwa, obliczenia NFZ-u i twoją pokrętną logikę
> :). Matko Boska byleby tylko nie bolało ...
Wex recepte na proszki Profenid. Mnie najsłabsze 100 mg.pomagają i po
nich się zapominam i zasuwam na nogach jak mały samochodzik.

--
animka

8. Data: 2015-12-29 11:18:40

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Koleżanko, ja to mógłbyś siedzieć na tym chorobowym nawet i cały rok, pal
> licho budżet państwa, obliczenia NFZ-u i twoją pokrętną logikę :). Matko
> Boska byleby tylko nie bolało ...

Uważasz, że jak boli, to ma być bez kolejki?
Niby podobne jest prawo, ale weź pod uwagę, te masy,
w tak ciężkim stanie, że już nic nie boli.

9. Data: 2015-12-29 22:09:35

Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-29 o 03:59, Animka pisze:
> To jest refundowane przez NFZ.
> Może tej tarczycy nie musisz wycinać. Biopsję Ci robili?

Tarczyca wycięta za drugim podejściem. Lekarze w Gliwicach się łapali za
głowę dlaczego nie wyciął w całości. Tak się nie robi jak jest
podejrzenie nowotworu. Ale on jest kryty bo ma swoje argumenty.
Będzie leczenie nuklearne w Gliwicach za pół roku. Nie wiem czy taka
kolejka czy tak trzeba.
A co do operacji to jak nie dasz w łapę w szpitalu to się może okazać że
brakuje krwi albo są inne przeszkody i operacja się odwleka.

W Gliwicach zjazd ludzi z całej Polski a lekarze chcieliby żeby ich po
nogach całować za to że przyjęli. Trzy wyprawy na drugi koniec Polski na
konsultacje którą można było zrobić zdalnie telefonicznie internetowo.
Pacjentka 70 lat. W poczekalni 5 godzin czekania to normalka.

Szkoda gadać

10. Data: 2015-12-29 22:40:01

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-29 o 22:09, z pisze:

> Tarczyca wycięta za drugim podejściem. Lekarze w Gliwicach się łapali
> za głowę dlaczego nie wyciął w całości. Tak się nie robi jak jest
> podejrzenie nowotworu.
Podejrzenie. Nie rozumiem, jak oni badali tą tarczycę. Albo jest
nowotwór, albo go nie ma.
> [...]
> A co do operacji to jak nie dasz w łapę w szpitalu to się może okazać
> że brakuje krwi albo są inne przeszkody i operacja się odwleka.
Pisz do Prezydenta oraz do Rzecznika Praw Obywatelskich.

> [...]
> na konsultacje którą można było zrobić zdalnie telefonicznie
> internetowo. Pacjentka 70 lat. W poczekalni 5 godzin czekania to

Nie szkoda gadać. Trzeba coś z tym skurwysyństwem zrobić.

Ps. Kukiz mnie dodaje odwagi.

--
animka

Re: Wszyscy zdrowi? Po świętah? Dziwne.
Badanie - rezona
Szukam łagodzącego środka do higieny intymnej
NFZ, lek Agnieszkę Sulich i Bożenę Tymińską dyr przychodni w Wołominie Piętnuję
Padaczkę dziecięcą leczą marihuaną ...