Re: Wszyscy zdrowi? Po świętah? Dziwne.

11. Data: 2015-12-30 15:37:16

Temat: Re: Wszyscy zdrowi? Po świętah? Dziwne.
Od: "Endriu" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wex recepte na proszki Profenid. Mnie najsłabsze 100 mg.pomagają i po
> nich się zapominam i zasuwam na nogach jak mały samochodzik.

Koleżanko, jak zacznę łazić z tym przetrąconym kręgosłupem na proszkach to
czeka mnie wózek inwalidzki, jak mi ta przepuklina przetnie rdzeń.
Niech boli, wolę leżeć i delikatnie się ruszać na czworaka, niźli sobie
całkiem pogorszyć. Modlę się żeby serce wytrzymało bo cholera już drugi
miesiąc leżę niemal jak kłoda, i z dnia na dzień czuje jak mi pikawa
słabnie. Robię takie mikro ćwiczenia na leżąco, na tyle na ile przepuklina
pozwala, ale z dnia na dzień coraz bardziej boli a serce słabnie, cholera.
Marzę o tym żeby się gdzieś przejść albo na jakiś basen cokolwiek, ale ból
daje mi tylko przejść do kuchni i z powrotem. Masakra.

Endriu

12. Data: 2016-01-01 19:45:38

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-30 o 15:37, Endriu pisze:
> [...]
> serce słabnie, cholera. Marzę o tym żeby się gdzieś przejść albo na
> jakiś basen cokolwiek, ale ból daje mi tylko przejść do kuchni i z

Życzę Ci, żeby w tym Nowym Roku stał się jakiś cud i żeby Ci się
wszystko poprawiło/naprawiło po Twojej myśli.
Pozdrawiam.

--
animka

13. Data: 2016-01-02 15:26:13

Od: "Endriu" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Życzę Ci, żeby w tym Nowym Roku stał się jakiś cud i żeby Ci się
> wszystko poprawiło/naprawiło po Twojej myśli.
> Pozdrawiam.

Dzięki Animko. Wszystkim tutaj zgromadzonym życzę zdrowia, szczęścia i
pomyślności w 2016 roku.

Endriu

Re: Wszyscy zdrowi? Po świętah? Dziwne.
Badanie - rezona
Szukam łagodzącego środka do higieny intymnej
NFZ, lek Agnieszkę Sulich i Bożenę Tymińską dyr przychodni w Wołominie Piętnuję
Padaczkę dziecięcą leczą marihuaną ...