Re: Opłaty za leki ze zniżką

1. Data: 2016-01-23 18:57:14

Temat: Re: Opłaty za leki ze zniżką
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dostałam receptę, na której w kolumnie odpłatność
> w przypadku dwóch leków jest napisane 30%.
> W aptece te leki są traktowane różnie.
> W przypadku jednego z tych leków rzeczywiście
> opłata wynosi 30% ceny bez zniżki.
> Natomiast w przypadku drugiego leku 30% jest
> traktowane jak ulga, czyli opłata wynosi 70%.
> Z czego taka różnica może wynikać?

Słowo "odpłatność" jest jednoznaczne, oszukali cię na drugim leku,
lub cena drugiego była jakaś inna , może dostałaś jakiś odpowiednik, o dużo
wyższej cenie?

--
skasowali mi stronę:
_____ http://ortografia.ma7.eu _____ zmiana adresu strony

2. Data: 2016-01-24 15:15:37

Od: "Pacjentka" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> Słowo "odpłatność" jest jednoznaczne, oszukali cię na drugim leku,
> lub cena drugiego była jakaś inna , może dostałaś jakiś odpowiednik, o
> dużo wyższej cenie?

Sprawdziłam paragony z 3 różnych aptek (należących do różnych
właścicieli) i wszędzie wyglądało to tak samo.
Wszyscy tak samo oszukują?

Pacjentka

3. Data: 2016-01-24 16:28:56

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pacjentka wrote:

> Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> Sprawdziłam paragony z 3 różnych aptek (należących do różnych
> właścicieli) i wszędzie wyglądało to tak samo.
> Wszyscy tak samo oszukują?

Najprościej zapytać w aptece. Może ten drugi lek jest traktowany jak
suplement i dlatego inaczej jest naliczany?

Jak masz czas i ciekawość, posłuchaj, jak to widzi lekarz i farmaceuta:
http://www.kontestacja.com/o-chorobach-polskiej-sluz
by-zdrowia,3843
J.

www.kontestacja.com

4. Data: 2016-01-24 17:13:09

Od: "Pacjentka" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najprościej zapytać w aptece. Może ten drugi lek jest traktowany jak
> suplement i dlatego inaczej jest naliczany?

Suplement na receptę?
Zresztą z całą pewnością to nie jest suplement.

Jedyne logiczne wytłumaczenie błędu byłoby takie, że używają tego
samego programu do sporządzania paragonów i jest tam błąd,
ale po postaci paragonów nie wygląda na to że używają tego samego
programu.

Pacjentka

5. Data: 2016-01-24 19:52:57

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sprawdziłam paragony z 3 różnych aptek (należących do różnych
> właścicieli) i wszędzie wyglądało to tak samo.
> Wszyscy tak samo oszukują?

Miałaś 3 identyczne recepty ?
A może szukany lek był nieosiągalny, np. inny producent?

6. Data: 2016-01-24 20:22:45

Od: "Pacjentka" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miałaś 3 identyczne recepty ?
> A może szukany lek był nieosiągalny, np. inny producent?
Oczywiście, że nie.

Ale przeanalizowałam sporo paragonów z kilku aptek
pod kątem kilku leków z 30% płatno

7. Data: 2016-01-24 20:30:08

Od: "Pacjentka" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A może szukany lek był nieosiągalny, np. inny producent?

Oczywiście, że nie.

Ale przeanalizowałam sporo paragonów z kilku aptek
pod kątem kilku leków z 30% płatnością.
Wygląda na to, że pojęcie 30% płatności jest nazwą
"umowną" i z 30% liczonymi matematycznie nie musi
się zgadzać. Nie jest to także liczone jako ulga 30%,
jak mi się początkowo wydawało.
W tej chwili wydaje mi się, że istnieje jakaś tabela
z cenami leków z tzw. 30% płatnością, która jest
stosowana w programach drukujących paragony
w aptekach.

Chciałabym jednak móc zweryfikować czy tak jest.

Pacjentka

Re: Wszyscy zdrowi? Po świętah? Dziwne.
Re: Wszyscy zdrowi? Po świętah? Dziwne.
Badanie - rezona
Szukam łagodzącego środka do higieny intymnej
NFZ, lek Agnieszkę Sulich i Bożenę Tymińską dyr przychodni w Wołominie Piętnuję