Co na podłogę?

1. Data: 2005-08-23 10:18:23

Temat: Co na podłogę?
Od: "..:: sjf ::.." <s...@u...org> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Proszę o sugestie jakiego materiału uzyć na podłogi w pokojach. Obecnie
mam wykładziny, ale wolałbym je zastąpić czymś innym, ale na razie nie
myślę o panelach - wolałbym na razie coś tańszego.

--
[ sjf | JID:sjf[at]chrome[dot]pl | gg:2604451 | PGP/GPG ID: 0x74564AF3 ]
[ Zbieram na procka, dorzuć 1PLN --> mBank 23 114020040000380223576700 ]

2. Data: 2005-08-24 18:51:33

Temat: Re: Co na podłogę?
Od: "Amnesiak" <a...@T...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "..:: sjf ::.." <s...@u...org> napisał w
wiadomości news:deet66$ihh$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
> mam wykładziny, ale wolałbym je zastąpić czymś innym, ale
> na razie nie
> myślę o panelach - wolałbym na razie coś tańszego.

Tańszego niż panele? No to chyba tylko wykładzina pozostaje
:).

A.

3. Data: 2005-08-25 09:13:44

Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 24 Aug 2005 20:51:33 +0200, na pl.rec.dom, Amnesiak napisał(a):

> [...]
> wiadomości news:deet66$ihh$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Tańszego niż panele? No to chyba tylko wykładzina pozostaje

Kiedys byly plytki PCV a tera znie wiem czy to jeszcze sprzedaja :)

4. Data: 2005-08-25 14:27:47

Od: scooby <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

..:: sjf ::.. napisał(a):
> myślę o panelach - wolałbym na razie coś tańszego.

ziemi nawieź i pochodź po tym trochę, będziesz miał piękne ekologiczne
klepisko ... za friko :>

a tak na poważnie, to najtańsze panele są za 20 zł /metr z montażem
(przynajmniej w KRK) - w cenie wykładziny chyba; jak nie no to jeszcze
sprzedają coś takiego jak linoleum (tak to się chyba nazywa)

pzdr, scoo

5. Data: 2005-08-26 11:31:25

Od: Milo <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

..:: sjf ::.. wrote:
> [...]
> mam wykładziny, ale wolałbym je zastąpić czymś innym, ale na razie nie
> myślę o panelach - wolałbym na razie coś tańszego.

Zmiana z wykładiny na panele jest, hm, dużą zmianą. Twardsza, mniej
'ciepła', przynajmniej wrażeniowo podłoga, całkowicie inne metody
sprzątania. Może warto zainwestować w dobrą wykładzinę, np na filcu?
Zawsze można taż kupić dywan, ale to nie jest tanie rozwiązanie.

Można u nas kupić zachodnie wykładziny dywanowe 3/4/5m szerokie, ładne
wzory, w cenie ok 20-40 zł/m2. Nie jestem zwolennikiem 'zachodniego',
ale pamiętam stare wykładziny polskie, kupiłem 5 lat temu niemiecką, i
różnica w jakości jest kolosalna. W wykładzina, duży pokój, stół, biurko
z komputerem itd. - nie ma żadnych śladów zużycia, poza małą białą
plamką po jakimś wybielaczu, który kapnął niespodziewanie.

Pozdrawiam
Milo

AGD marki Heier ?
przecierka
fachowcy do remontu pokoju - kto poleci?
doussie parkiet
Podłoga - wybrzuszone panele