Co najmocniej cementuje związek

21. Data: 2006-07-15 14:45:50

Temat: Re: Co najmocniej cementuje związek
Od: "@dams" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

22. Data: 2006-07-15 18:59:18

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

23. Data: 2006-07-15 19:13:34

Od: "@dams" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

24. Data: 2006-07-15 20:59:53

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@dams" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:e9av30$59p$1@achot.icm.edu.pl...
> nie zrozumiemy się :( miłej lektury

No i się nie zrozumiecie...

bo Ty o chlebie,a Iwonka o niebie ;-p

...podałes przykład o wspólnym jedzeniu...

Nie chodzi o to aby postępować _dokładnie jak napisano w poradniku_
Wystarczy czasem wspólnie usiąść do stołu z kolacją zamiast targać ją przed
kompa ;-)

Pozdrawiam
Ula (ulast)

25. Data: 2006-07-15 22:25:18

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"@dams" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> uuuu kondonlecje dla mmmęża

dzieki za troske, ale jest niepotrzebna. :) w przeciwienstwie
do Ciebie rozumiemy tekst czytany.

iwon(K)a

26. Data: 2006-07-15 22:27:10

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ulast" <u...@p...onet.pl> wrote in message

> Nie chodzi o to aby postępować _dokładnie jak napisano w poradniku_
> Wystarczy czasem wspólnie usiąść do stołu z kolacją zamiast targać ją
> przed
> kompa ;-)

Ula, masz cierpliwosc ;))) wydawalo by sie, ze niby taki
latwy tekst a tyle w nim jak widac niedomowien ;))))

iwon(k)a

27. Data: 2006-07-15 22:55:28

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ula, masz cierpliwosc ;))) wydawalo by sie, ze niby taki
> latwy tekst a tyle w nim jak widac niedomowien ;))))

Niedomówień to i owszem,ale nie w tekście, jeno "wew związkach" ;-)

Pozdrawiam
Ula (ulast)

28. Data: 2006-07-15 23:27:14

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niedomówień to i owszem,ale nie w tekście, jeno "wew związkach" ;-)

tez mi sie do tej pory tak wydawalo ;)

iwon(k)a
ps matko, Ty jeszcze nie spisz?

29. Data: 2006-07-15 23:41:25

Temat: Re: (OT) Co najmocniej cementuje związek
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ps matko, Ty jeszcze nie spisz?

...zaczytałam się na "dzieciach"...w "Dom czy mieszkanie" ;-))

A chłopaki u mojej mamy- więc prawie luzy :-)

Pozdrawiam
Ula (ulast)

30. Data: 2006-07-16 03:13:50

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...zaczytałam się na "dzieciach"...w "Dom czy mieszkanie" ;-))

lol

> A chłopaki u mojej mamy- więc prawie luzy :-)

ja moja tez odzwiozlam dzis na lotnisko wiec tez mam luzy
ale Ty na pewno wieksze :) milej zabawy wiec "w watku" :))

iwon(k)a

3Miasto - spotkaniowo
krew z zęba, dziąsła?
dziecko a sztuka walki