krew z zęba, dziąsła?

1. Data: 2006-07-12 21:42:14

Temat: krew z zęba, dziąsła?
Od: twiza <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziecko 6-letnie miało robiony kanał w mleczaku ze względu na ból zęba.
Chciałam jej go wyrwać ale stomatolog odradziła, ze względu na to żeby
stałe zęby mogły prawidłowo wyrosnąć, -leci jej z tego zęba krew przy
myciu zębów, byłam na ponownej wizycie ale stomatolog stwierdzila że to
_normalne_? czy na pewno?

Proszę bardzo o wyjasnienie takiej sytuacji

Pozdrawiam Twiza
--
...człowiek lubi wprowadzać gdzie indziej to, co posiada u siebie...

Montesquieu

2. Data: 2006-07-12 21:59:28

Temat: Re: krew z zęba, dziąsła?
Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu Wed, 12 Jul 2006 23:42:14 +0200, osoba określana zwykle jako
twiza pozwoliła sobie popełnić co następuje:
> [...]
>stałe zęby mogły prawidłowo wyrosnąć, -leci jej z tego zęba krew przy
>myciu zębów, byłam na ponownej wizycie ale stomatolog stwierdzila że to

1. Co to znaczy "robiony kanał w mleczaku"???
2. Krwawić mogą czasem dziąsła. Raczej nie zęby. A że krwawią czasami to
się zdarzyć może. Z różnych przyczyn.
3. To pytanie jednak bardziej do dentysty. Jak nie ufasz temu, idź z
dzieckiem na wizytę do innego.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ She was only the statistician's daughter,
\ K...@e...eu.org / but she knew all the standard deviations

3. Data: 2006-07-13 00:02:05

Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:e93qg4$k95$...@n...news.tpi.pl,
twiza <i...@a...pl> napisał(a):
> [...]
> krew przy myciu zębów, byłam na ponownej wizycie ale stomatolog
> stwierdzila że to _normalne_? czy na pewno?

NTG. pl.sci.medycyna, pl.soc.dzieci-starsze, ewentualnie priv do Iwon(k)i -
ona tu robi za speca od uzębienia ;-)

pozdrawiam Tatiana
--
Większość z nas zostaje rodzicami, zanim przestała być dziećmi
/Mgnon MacLaughlin/

dziecko a sztuka walki
Ponadczasowe artykuły??
imię Tekla dla dziwczynki