Co nas nie zabije...

81. Data: 2020-03-26 12:19:56

Temat: Re: Co nas nie zabije...
Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.03.2020 o 17:20, gazebo pisze:

> nie ma norm, my decydujemy

Teoretycznie, tylko teoretycznie.

82. Data: 2020-03-26 12:20:59

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.03.2020 o 15:18, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Podawanie ręki ma jednak pewną zaletę. Może być kodem.
>
> Specjalny sposób trzymania ręki i odpowiednia odpowiedź nań mogą oznaczać, że obaj
rozmówcy należą do tego samego dyskretnego stowarzyszenia, a nawet jaką mają w nim
hierarchię. Jest kilka takich wpływowych stowarzyszeń, które stosują ten sposób
rozpoznawania się. Czasem może on uratować komuś życie np. podczas wojny w szpitalu
polowym, kiedy ranny podaje rękę lekarzowi decydującemu, kogo najpierw ratować.
Oczywiście, że swojaka.

Można chwycić jakąś francę, myślę że skórka niewarta wyprawki. Lepiej
już tradycyjnie werbalnie - "najlepsze kasztany są ...."

83. Data: 2020-03-26 15:28:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <L...@j...cb> wrote:
> [...]
doni-co-uscisk-doni-mowi-o.html?m=1

> Mowa ciała raczej nie ma nic wspólnego z fizycznym kontaktem.

Ma. Czasem nawet jedno jest drugim. W skrajnym przypadku jest pięścią pod
oko.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

84. Data: 2020-03-26 16:29:06

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26/03/2020 o 11:13, Trybun pisze:

> Tak - właściwie nie dajesz im wyboru.

to na chuj ten dupek niebieski falszuje moje posty a ta debilka pokazuje
mi faka a potem zachlystuja sie czytajac mnie, wytlumacz mi to

--
gazebo

85. Data: 2020-03-26 16:30:10

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26/03/2020 o 11:19, Trybun pisze:

> Teoretycznie, tylko teoretycznie.

zawsze powtarzam sproboj, to nic nie kosztuje

--
gazebo

86. Data: 2020-03-26 16:35:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <L...@j...cb> wrote:

> Tak powiedzieć najłatwiej. Większość znanych przeze mnie "patriotów"
> zarówno ci historyczni jak i obecni to zwykłe zakłamane indywidua
> dbające o swoje indywidualne korzyści.

Widać źle wybierasz znajomych.
Wybierz mnie :-)

> Liczę że podasz jakiś polski przykład tego "honoru" na jakiejś
> konkretniej i powszechnie znanej personie.

Rotmistrz Pilecki. Maksymilian Kolbe. Kard. Wyszyński. Rejtan.
Kilku tu:
http://www.paranormalne.pl/topic/39458-10-najwiekszy
ch-polskich-patriotow/
I cała rzesza innych.

> Mam rozumieć że "państwo" wysoce niehonorowo się zachowało okradając
> emerytów, czy możne w naszym wspólnym interesie honorem jest tak robić?
> Oczywiście rozumiem Twoje pojęcie honoru, ale pytam w jaki sposób to
> odnieść do tego co nas łączy jako naród?

Państwo to instytucja. Personifikacja instytucji świadczy o infantylizmie.

> Współczuję tylko tym co "przez".

Ja też. Braku Ojczyzny.
Pozostałym Chwała.

> Słuszna uwaga, ale wobec takiej polityki to za np 100lat mało kto będzie
> jeszcze znał prawdziwą historię.

Są tacy, co w najcięzszych czasach potrafili ją poznawać, chronić i
przekazywać, to i dalej tacy będą. Nie mam co do tego obaw. A reszta niech
pada na twarz podczas byle zaćmienia.

> Tylko to że nie wiedzieć czemu historia jest obiektem manipulacji.

Ja wiedzieć czemu. Kto nie wiedzieć, temu i tak wszystko jedno, bo jej nie
zna.

> Niestety, zamierzanie czy nie - amerykaniejemy w zastraszającym tempie.
> Boję się że już niedługo i język przestanie być czymś co łączy Polaków.

Niektorych na pewno przestanie. Tym gorzej dla nich. Zawsze i wszędzie będą
znikąd.

> "Nie zrozumie syty głodnego" Bez urazy = "Pani na włościach" mi tłumaczy
> moją wolność terytorialną,. Wyobraź sobie że w otoczeniu mam kilka
> jezior, niestety od kilku lat nie mam możliwości zwodować na nich łodzi.
> - absolutny brak dostępu do wody. Czy to kolejny łącznik który ma być
> spoiwem z tą szarańczą która powyłaziła spod kamieni po 89 roku?

Już o tym pisałeś, nie będę się powtarzać. Dać Ci dostęp do prywatnej
posesji, to za chwilę zażądasz łodzi właściciela tej posesji, bo lepsza.

> Jaka to firma? W Poznaniu mieszkałem przy Polfie" teraz to już Glaxo,
> czy jakoś tak, jak nazwa stanowi to chyba nie polska firma.

Nie jestem upoważniona.

> Sowieta nikt tu gościnnie nie wpuszczał.

Wpuszczał BARDZO gościnnie. Jak i jego rodzinę. Wraz z otrzymywaną od nich
ochłapową władzą.

> Czułbym się znacznie
> bezpieczniejszy bez obcych wojsk w moim kraju.

Tak samo, jak właściciel nadbrzeżnej posesji bez Ciebie?

> Śmiało możemy przestać traktować i uważać Polskę i Polaków za pępek świata.

Przestań, skoro tak to wszystko traktujesz.

> Ot choćby wykorzystać fakt że kacap ma ropę i gaz a szwaby kasę.
> Dlaczego my nic z tego mamy nie mieć? O takich rzeczach my musimy
> rozmawiamy z USA????

A czemu nie? Lepiej z Putinem? Z Merkel?

-ludzi-wolnych-w-europie-sa-polacy

> Czyli te "błękitna krew" itp sprawy to pic na wodę?

Chyba coś z czymś pofistaszkowałeś.
I dobrze wiesz, co z czym - skoro stosujesz cudzysłów.

> Tak, bardzo dobrze się czułem w Jugosławii, ze względu na politykę lubię
> także pobyty w Szwecji, ludzie niezbyt sympatyczni ale z taktem i
> godnością. Nie wiem czy na dłuższą metę ale jak na te kilka tygodni
> przebijają wszystko obyczaje i bycie bułgarskich pasterzy. Tam naprawdę
> każdy każdemu bratem.

Znaczy Tobie?
Uhmmmm. ,,Na kilka tygodni". Czemu nie na stałe więc? No bo, jak rozumiem,
każdy tam Cię wpuszcza na stały pobyt na swoim podwórku?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

87. Data: 2020-03-26 21:35:40

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Teoretycznie, tylko teoretycznie.

zawsze powtarzam sproboj, to nic nie kosztuje
---
Widze chcesz sie przekonac ze jednak sPOro ;P

88. Data: 2020-03-26 22:08:30

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26/03/2020 o 20:35, m...@g...com pisze:

> zawsze powtarzam sproboj, to nic nie kosztuje
> ---
> Widze chcesz sie przekonac ze jednak sPOro ;P

napij sie

--
gazebo

89. Data: 2020-03-27 01:57:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> Wyglada, ze juz trwa...
> Ruskie wojsko we Wloszech, jesli sie zadomowia to w skuteczny sposob
> zablokuja, (bez udzialuswoich parowych lotniskowcow), dostep floty
> amerykanskiej we wschodnim basenie M. Srodziemnego, dojscie na Suez,
> Bosfor i M. Czarne a takze do Rumunii, Ukrainy, czyli, polodnia Polski.
>
> https://www.defence24.com/poland-issued-no-airspace-
restrictions-for-the-russian-humanitarian-aid-flight
s-headed-to-italy-coronavirus-employed-by-kremlin-as
-means-of-propaganda-commentary

https://tvn24.pl/swiat/la-stampa-o-pomocy-rosji-dla-
wloch-4514945

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

90. Data: 2020-03-27 14:04:19

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.03.2020 o 16:29, gazebo pisze:

> to na chuj ten dupek niebieski falszuje moje posty a ta debilka
> pokazuje mi faka a potem zachlystuja sie czytajac mnie, wytlumacz mi to

Ale tu nikt poza tobą nie przechwala się terroryzowaniem innych swoimi
ciągotami do podawania ręki, to tak nawiasem bo ogólnie jak na razie to
nie znam na tej grupie żadnych "dupków" i "debilek".

Tylko humor może nas uratować.
Ojojoj! Covid19 ubezpladnia mezczyzn? Fake czy robi siem scenariusz jak z Seksmisji!?
Szumowski super!
Wstrząsające świadectwo włoskiego lekarza ateisty z Lombardii
XL i niebieski - ozdrowiency