Co nas nie zabije...

1. Data: 2020-03-23 06:44:55

Temat: Co nas nie zabije...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Ludzie zamknięci w blokach WRESZCIE poznają swoich sąsiadów - choćby
wyglądając z balkonów.

2. Ludzie zamknięci w blokach WRESZCIE poznają własne rodziny - przebywając
razem 24 godziny na dobę.

3. Następuje nieformalne organizowanie się i działanie społeczeństwa w imię
wspólnego dobra.

4. Społeczności lokalne zacieśniają więzi, zauważając nowe, ważniejsze od
innych, wspólne cele i dotąd pomijane możliwości wspólnego działania i
wzajemnej pomocy.

TO NAM ZOSTANIE NA DŁUGO Z TYCH TRUDNYCH DNI.
CO NAS NIE ZABIJE, TO NAS WZMOCNI jako naród i jako społeczeństwo.

Ktoś potrafi dopisać następne punkty?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2020-03-23 08:02:04

Temat: Re: Co nas nie zabije...
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-23 06:44, XL wrote:
> [...]
>
> TO NAM ZOSTANIE NA DŁUGO Z TYCH TRUDNYCH DNI.
> CO NAS NIE ZABIJE, TO NAS WZMOCNI jako naród i jako społeczeństwo.

Bedzie ich troche... jesli to nie fake_virus.

https://www.youtube.com/watch?v=wQWfgHOArvM

3. Data: 2020-03-23 08:14:46

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-23 08:02, Izaura wrote:

> Bedzie ich troche... jesli to nie fake_virus.
>
> https://www.youtube.com/watch?v=wQWfgHOArvM

a jesli fake, to tez bedzie...

4. Data: 2020-03-23 08:44:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> Bedzie ich troche... jesli to nie fake_virus.
>
> https://www.youtube.com/watch?v=wQWfgHOArvM

????

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

5. Data: 2020-03-23 08:45:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> a jesli fake, to tez bedzie...

Z fake czasem też może wyniknąć jakieś dobro :-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

6. Data: 2020-03-23 10:39:29

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.03.2020 o 06:44, XL pisze:
> [...]
>
> TO NAM ZOSTANIE NA DŁUGO Z TYCH TRUDNYCH DNI.
> CO NAS NIE ZABIJE, TO NAS WZMOCNI jako naród i jako społeczeństwo.

 5. a właściwie 1 duże jeden - koniec praktyk z idiotycznym podawaniem
ręki na powitanie. Pozostaje mieć nadzieję że będzie to zwyczaj trwały.

7. Data: 2020-03-23 13:04:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <L...@j...cb> wrote:

>  5. a właściwie 1 duże jeden - koniec praktyk z idiotycznym podawaniem
> ręki na powitanie. Pozostaje mieć nadzieję że będzie to zwyczaj trwały.

TYLKO podawanie ręki?! Skąd ta zachowawczość u Ciebie? Skasuj wszystkim
całą sferę kontaktów fizycznych tylko dlatego, że TY ich nie lubisz - seks,
masaż, opieka medyczna, matkom zabroń dotykać dzieci (pedofilom oczywiście
pozwól...) ?
LOL
A SERIO - czy Ciebie po...ło? Nikt Cię nie gwałci koniecznością podawania
mu ręki. Nie chcesz - nie podajesz. Nie ma obowiązku macania. Nie potrafisz
sobie radzić - kup sobie torebkę:
LOL
https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/other/księżna-k
ate-używa-torebki-aby-uniknąć-nieprzyjemnej-sytuacji
/ar-BBVr8r5

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

8. Data: 2020-03-23 14:45:07

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.03.2020 o 13:04, XL pisze:
> (pedofilom oczywiście
> pozwól...) ?

Przecież pozwalają. Wystarczy, że facet założy czarną sukienkę.
Rodzice nawet sami dzieci do nich prowadzą.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2020-03-23 14:45:37

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> LOL
> https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/other/księżna-k
ate-używa-torebki-aby-uniknąć-nieprzyjemnej-sytuacji

Nie tylko, ale to chyba podstawowy  pozytywny czynnik obecności tego
Coronacośtam.

Zaszło tu chyba jakieś nieporozumienie, nie mam nic przeciwko kontaktom
o ile one mają/mogą czemuś służyć. Problemem jest tylko głupkowaty (moim
zdaniem) zwyczaj podawania sobie ręki na powitanie czy pożegnanie.

No niestety, Ty chyba nie z Polski że nie wiesz jaki skutek niesie
niepodanie ręki. Jest to postrzegane jako osobisty afront.

Brawo Kate,. ;-)

Jeszcze odnośnie pkt 3 Twojej listy pytanie, - a co to takiego to "dobro
wspólne"?

10. Data: 2020-03-23 16:12:06

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 23.03.20 um 10:39 schrieb Trybun:

>  5. a właściwie 1 duże jeden - koniec praktyk z idiotycznym podawaniem
> ręki na powitanie. Pozostaje mieć nadzieję że będzie to zwyczaj trwały.

A czy trwa jeszcze ten zwyczaj obśliniania kobietom rak? :-)

Jednym z negatywnych (poza wiadomymi) skutkami epidemii beda rozne
zaburzenia metabolizmu i ukladu pokarmowego: otylosc, cukrzyca,
schorzenia zoladka i jelit, ortopedyczne. Siedzisz w domu, myslisz o
jedzeniu i piciu (niektorzy o paleniu), nie ruszasz sie i konsumujesz.

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
"Andrzej Duda jest erudytą, jemu miód z ust kapie, on ma pyłek
kwiatowy na ustach. Doskonale potrafi dobierać słowa bez kartki i
natychmiast może mówić godzinami i chyba takiego powinniśmy mieć
prezydenta" (król remiz Sławomir Świerzyński)

Tylko humor może nas uratować.
Ojojoj! Covid19 ubezpladnia mezczyzn? Fake czy robi siem scenariusz jak z Seksmisji!?
Szumowski super!
Wstrząsające świadectwo włoskiego lekarza ateisty z Lombardii
XL i niebieski - ozdrowiency