Co robic by spokojnie spac ??

1. Data: 2000-05-02 19:52:01

Temat: Co robic by spokojnie spac ??
Od: "Piotr Kaczmarek" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponawiam swoje pytanie i ponownie prosze o pomoc
Co robic by spokojnie spac ??
Jezeli od 2 lat snia sie koszmary i sen meczy a nie daje odpoczynku
Robilem wszystko leczylem sie Lerivonem 30 mg
Seronilem
Prozakiem
Estazolam 2 mg
Naturest 66 mg
Pilem ziola ksiezy w Lodzi az do stanu bólu zoladka.
Bylem u energoterapeltki, przeszedlem hipnoze, modlilem sie, wziolem urlop
itd I NIC !!
Przyznaje, ze problemy osobiste i stres powoduja powstawanie koszmarów
sennych ale ja staram sie nie udreczac tym ciagle, by nie zwariowac.
Jednak w dzien mozna zajac sie czyms innym lecz w nocy nie mam nad tym
kontroli i jestem tak zmeczony, ze sama mysl o spaniu napawa mnie
obrzydzeniem bo sen zamiast przyniesc odpoczynek daje wieksze zmeczenie.
Co robic, kto moze mi pomóc ???

a...@i...pl

2. Data: 2000-05-02 21:29:19

Temat: Re: Co robic by spokojnie spac ??
Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kaczmarek napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
>kontroli i jestem tak zmeczony, ze sama mysl o spaniu napawa mnie
>obrzydzeniem bo sen zamiast przyniesc odpoczynek daje wieksze zmeczenie.

Walnij sobie sete, albo dwie...spirytusu.

Adam B.

3. Data: 2000-05-03 05:55:28

Od: m...@a...com (Mania207) szukaj wiadomości tego autora

Subject: Co robic by spokojnie spac ??
From: "Piotr Kaczmarek" s...@i...pl
Date: 5/2/00 3:52 PM Eastern Daylight Time

[...]

Kiedys cierpialam podobnie jak Ty i wiem co znacza te dluuuugie, biale noce.Lub
koszmary senne. Prawdopodobnie przezywasz leki rowniez na jawie.
Poddaj sie akupunkturze.
Mnie wyleczyl raz na zawsze Pan Prof. Garnuszewski ktory przyjmowal w Warszawie
na ul Czerniakowskiej w salonie "Izis". Od 8 lat nie mieszkam w Polsce i nie
wiem czy sie adres nie zmienil . Jednak Pan Prof jest znana osoba i mysle, ze
bez trudu Go odnajdziesz. To niezawodna metoda na nerwice depresje,
uzaleznienia i inne choroby.. Jesli nie ON szukaj Jego uczniow, ONI sa Najlepsi
zaraz po Profesorze.
Pozdrawiam :-))

4. Data: 2000-05-03 14:41:25

Temat: Odp: Co robic by spokojnie spac ??
Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

WITAJ!
Może jakaś fajna dziewczyna pomogłaby Ci ukoić emocje?
Pozdrawiam.

Elizabeth
w...@p...com

Użytkownik Piotr Kaczmarek <s...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:BlGP4.15726$O...@n...tpnet.pl...

5. Data: 2000-05-03 16:17:32

Od: "JDA" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Może pobiegaj sobie dość ostro przed spaniem, potem prysznic, szklanka
ciepłego mleka i wtedy ...

Dobranoc

Asia

6. Data: 2000-05-10 22:45:12

Od: Grzegorz Redlarski <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 02 May 2000 19:52:01 GMT "Piotr Kaczmarek" <s...@i...pl>
napisal:

>Co robic by spokojnie spac ??
>Jezeli od 2 lat snia sie koszmary i sen meczy a nie daje odpoczynku

W dzieciństwie to miewałem koszmary jak było duszno lub za gorąco.
Zapewne u Ciebie nie jest to tak trywialna sprawa ale z pewnością dużo
świeżego powietrza może choć trochę pomóc.
gr

7. Data: 2000-05-17 17:35:43

Od: Michal Tarasiejski <t...@s...mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
niestety profesorowi sie zmarlo. Panie swiec nad jego dusza. Ale w
warszawskim osrodku powinni Ci pomoc.

Pozdrawiam
Michal

8. Data: 2000-05-18 17:24:44

Od: "Basia" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kontroli i jestem tak zmeczony, ze sama mysl o spaniu napawa mnie
> obrzydzeniem bo sen zamiast przyniesc odpoczynek daje wieksze zmeczenie.

Miec czyste sumienie :))))))))) (zart zart)

Basia
* * *
UIN : 20184084
http://www.kki.net.pl/bw
http://www.kki.net.pl/~milionerzy
* * *

9. Data: 2000-05-24 09:54:09

Od: mar <s...@q...pjwstk.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kaczmarek wrote:

> Ponawiam swoje pytanie i ponownie prosze o pomoc
> Co robic by spokojnie spac ??

Moze spisz na zyle wodnej ?
Kup sobie odpromiennik i spytaj sie gdzie go umiescic
Marcin

Czy można leczyć się państwowo nie płacąc składek ZUS
Poszukuje informacji na temat Mazindol
Toksyny w tluszczu
ZZSK
psychoakustyka