Co robicie gdy macie dołek?

1. Data: 2003-07-17 13:04:22

Temat: Re: Co robicie gdy macie dołek?
Od: Kacper Perschke <p...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <bf5rta$d10$1@news.onet.pl> Misio napisał(a):
> [...]
> no i jeszcze mam jeden sposob, ale nie powiem ;))))))))))
> [...]

Nie mów! 8-)

KAcper

1. Data: 2003-07-17 17:38:27

Temat: Odp: Co robicie gdy macie dołek?
Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gosia <G...@b...org> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bf69pe$g3e$...@k...task.gda.pl...

> Hehe, na studiach mielismy dwie zwalczajace sie grupy -
> "puchatkologow" i "muminkologow". Ja bylam w tej drugiej :-)

Mnie na studiach nazywali Kubus Puchatek:) Bylam z tego dumna;)
=====
annaM

1. Data: 2003-07-17 17:53:45

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

"mrófka" <g...@p...onet.pl> wrote:

> Ciekawi mnie co robicie gdy jesteście złe albo macie jakis dołek psychiczny.
> Bo np. ja to idę na zakupy albo obiadam się na maxa.
> A jak mozna rozładować nerwy w inny sposób?
> To chyba dobre pytanie, bo co zrobić gdy brakuje kasy albo brzuszek jest za
> duzy?
Ja biegam. Przyłażę do domu, buty biegawcze na nogi i wio do lasu. Wybiegać
można wszystko: złość, stres, dołek... Jak przebiegnę 5-6 kilometrów, to mi
od razu ochota do życia wraca. Potem prysznic z jakimś pachnącym żelem, np.
lawendowym albo melonowym Bourjois, albo kąpiel w pianie, potem, jeśli dołek
trzyma, to dobra herbata, albo kieliszek wina, albo lody z likierem -- lubię
się wtedy ubrać w jakieś przyjemne ciuchy, skropić ulubionymi perfumami
i zwinąć w kłębek na fotelu z jakąś książką (bardzo dobrze na podnoszenie
nastroju działa Musierowicz, Chmielewska, Sceny z życia smoków...).
Jak nie książki, to siadam do komputera i gram, albo też puszczam sobie
'Seksmisję' czy innego 'Misia' :-) Pomaga bez pudła. Takoż dobrze działa
poszwendanie się po sklepach z ciuchami czy innych perfumeriach, niekoniecznie
kupując cokolwiek -- poprzymierzanie iluś tam ciuchów działa jak balsam :-)

Anetek
.' .. `. Aneta Baran *---* Work: ++41 22 76 74598 A...@c...ch
:`.__.': http://2510053385/~aneta/ *----* Home: a...@a...net
`....' * Anything is good and useful if it is made of chocolate. *

1. Data: 2003-07-17 17:54:28

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> wrote:

> I Kubus Puchatek. Obowiazkowo. ;)
O właśnie właśnie, zapomniałam o Muminkach i Kubusiu. I jeszcze Ania z
Zielonego Wzgórza. :-)

1. Data: 2003-07-17 22:12:28

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości

> No, alkohole to sa za to bardzo dietetyczne ;)

Nie wierzę w to. Widziałaś kiedyś grubego pijaczka? ;)

> A potem trzeba wydawac 2 kawalki na zwalczanie cellu ;)

To była niepotrzebna złośliwość, a może raczej zawiść....taki naród

Sandra

1. Data: 2003-07-18 07:27:27

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Offelia" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie wierzę w to. Widziałaś kiedyś grubego pijaczka? ;)

Jasne. Zreszta swego czasu byly koszulki z napisem: piwo uksztaltowalo to
wspaniale cialo. Na koszulce byl tez pan z obficie rozwinietym miesniem
piwnym. No wlasnie, miesien piwny. Alkohol jak najbardziej zawiera kalorie i
to sporo :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-07-18 07:28:38

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <G...@b...org> napisał w wiadomości
> Hehe, na studiach mielismy dwie zwalczajace sie grupy -
> "puchatkologow" i "muminkologow". Ja bylam w tej drugiej :-)

Hehe, to nie zart, u mnie na studiach byl doktor, ktory zajmowal sie...
puchatkologia :))

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-07-18 09:51:19

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

> Alkohol jak najbardziej zawiera kalorie i
>to sporo :)

Do tego piwo zawiera slod (wysokie IG), a wiekszosc 'babskich' napojow (np.
likiery) zawiera cale mnostwo cukru. Ze juz nie wspomne o drinkach, do ktorych
dolewa sie bardzo slodkie soki.

IMO lepiej dla figury (i zdrowia) zjesc porzadny i smaczny (ale oczywiscie
racjonalnie skomponowany) obiad niz wynagaradzac caly dzien glodowki alkoholem
:))

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-07-18 09:54:56

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>To była niepotrzebna złośliwość, a może raczej zawiść....taki naród

Zlosliwosc ? Nie, tylko dobra rada.
A powodow do zawisci - 2k PLN to ULAMEK miesiecznych dochodow mojej rodziny. ;)
Zwykle wybieram wiecej jednorazowo z bankomatu ;)
A w ten weekend przepuscimy pewnie wiecej w Mediolanie :)))

1. Data: 2003-07-18 10:30:47

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia wrote:

> [...]
> Zwykle wybieram wiecej jednorazowo z bankomatu ;)
> A w ten weekend przepuscimy pewnie wiecej w Mediolanie :)))

Och, Dunia, Dunieczka... ;-)
Nie komentujmy zawartosci portfeli innych uczestnikow ani wlasnych, bo
teraz sie dziewczynie pewnie przykro zrobilo, i po co to? :-)

Pozdrawiam
ISIA, z krainy lagodnosci

Co przywiezc z Wloch?(tym razem dla faceta)
Zel po goleniu DAX vs Nivea?
Re: Drożdze
laserowa depilacje nóg
maybelline!! pomocy!!