Co sadzicie o Steridil 30?

1. Data: 2003-03-16 23:50:17

Temat: Co sadzicie o Steridil 30?
Od: "Sociu" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Moja dziewczyna stosuje te tabletki od trzech miesiecy i sa to pierwsze
tabletki jakie brała wogole. Sa to tabletki antykoncepcyjne starszej
generacji i tak mysle czy warto by było zmienic na jakies inne, które
dodatkowo by pomagały na tradzik. Zauwazyłem ze moja Foczka ostatnio troche
przytyła i to pewnie przez te piguły.
Mam pytania:
Macie jakies doswiadczenie z tymi tabletkami? Stosujecie je? Co o nich
sadzicie i jakie polecacie?

2. Data: 2003-03-17 21:00:25

Temat: Re: Co sadzicie o Steridil 30?
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Brałam, tolerowałam świetnie, nie przytyłam (w każdym razie nie zauważyłam
jakiś zmian wagi w tym okresie).
No i ta cena;)

Ewa

kregoslup
pytanie do pediatrów, genetykow oraz ludzi o mocnych nerwach
Czy to mozliwe? (foto)
Re: Ile kosztuje spirala
Wirus ktory zabija