kregoslup

1. Data: 2003-03-16 23:08:18

Temat: kregoslup
Od: "retool" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc
od jakiegos czasu miałem bóle krzyża...(od siedzenia przed komputerem
zapewne) i raz mnie tak zabolało ze sie położyc nie mogłem
poszedłem z tym do swojego lekarza,on przepisał mi jakies przeciwbólowe leki
i koniec
poszedłem prywatnie na przeswietlenie i w opisie znalazłem:

"Zmiany zwyrodnieniowe w stawach międzykręgowych na poziomie L5/S1, głównie
po stronie prawej.
Niespojenie łuku L5"

troche sie przestraszyłem
a ból moze troche ustąpił ale cały czas "go" czuje

czy wiecie moze co z takim czyms sie robi?
cwiczenia,rehabilitacja,operacja...???

dzięki

2. Data: 2003-03-27 18:32:42

Temat: Odp: kregoslup
Od: "India" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To zależy w jakim wieku jesteś, w jakim stanie zdrowia i sprawności ogólnej
itp... Generalnie o operacji to musi zdecydować lekarz, ja ze swej strony
mogę Ci (jako fizjoterapeutka) polecic rehabilitację.
Teraz nie bardzo mam czas pisać, ale odezwij sie na priv

Użytkownik retool <m...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b55kft$kjs$...@n...onet.pl...
> [...]
>
> troche sie przestraszyłem
> a ból moze troche ustąpił ale cały czas "go" czuje
>
> czy wiecie moze co z takim czyms sie robi?

pytanie do pediatrów, genetykow oraz ludzi o mocnych nerwach
Czy to mozliwe? (foto)
Re: Ile kosztuje spirala
Wirus ktory zabija
Pożywka dla bakterii