Co sadzicie o artykule?

1. Data: 2001-06-17 19:05:45

Temat: Co sadzicie o artykule?
Od: "Julek Verne" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Co sadzicie o artykule "Atrakcyjni ryzykanci" zamieszczonym w ostatnim
numerze Charakterow (6/2001). Wynika z niego, ze ryzykanci maja wieksze
szanse u kobiet ze wzgledu na fakt demonstrowania duzej miary odwagi z ich
strony. Tym samym przyciaga to kobiety oraz sprawia, ze osoby zdobywajace
sie na wieksze ryzyko sa postrzegane przez ogol spoleczenstwa jako
atrakcyjniejsze i wyzej oceniane.
Czy analogicznie do zachowan ryzykant-ostrozny mozna wysnuc wniosek, ze
mezczyzni bardziej aktywni seksualnie sa rowniez bardziej atrakcyjni patrzac
okiem kobiety? Wydaje sie, ze to ten sam mechanizm - aktywnosc seksualna
rowniez jest scisle zwiazana z pewnym ryzykiem np. odrzucenia ale i daje
wieksze prawdopodobienstwo trafienia na wlasciwa osobe.

Verni

1. Data: 2001-06-17 19:07:23

Temat: Re: Co sadzicie o artykule?
Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 17 Jun 2001, Julek Verne wrote:

> strony. Tym samym przyciaga to kobiety oraz sprawia, ze osoby zdobywajace
> sie na wieksze ryzyko sa postrzegane przez ogol spoleczenstwa jako
> atrakcyjniejsze i wyzej oceniane.

To pewnie taki sam mit jak z kulturystami albo pijącymi wuefistami. Po
prostu kobiety są różne i różne mają upodobania.

> Czy analogicznie do zachowan ryzykant-ostrozny mozna wysnuc wniosek, ze
> mezczyzni bardziej aktywni seksualnie sa rowniez bardziej atrakcyjni patrzac

Chyba jedynie w oczach kobiet które również są aktywne seksualnie (albo
mają ochotę być).

--
GSN

1. Data: 2001-06-19 11:33:32

Od: Robert Pyzel <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W odpowiedzi na wiadomość <9giv05$nfd$1@news.tpi.pl>
autorstwa "Julek Verne" <v...@p...onet.pl> :

> [...]
>strony. Tym samym przyciaga to kobiety oraz sprawia, ze osoby zdobywajace
>sie na wieksze ryzyko sa postrzegane przez ogol spoleczenstwa jako
To poglądy żywcem z biologii przeniesione. Te bajecznie długie
kolorowe pióra u samców, co to krzyczą w około "wyglądam jak
fluoryzująca miotełka, ale nic mnie nie złapało i zjadło bo krzepki ze
mnie gość i szybki". Są samiczki co tak wybierają, ale są też szare
gatunki, gdzie panienki się uwodzi na śpiew, budowę gniazda lub
dokarmianie. Różne są gusta i obyczaje u ptaszków, rybek i ludzi.

> [...]
>rowniez jest scisle zwiazana z pewnym ryzykiem np. odrzucenia ale i daje
>wieksze prawdopodobienstwo trafienia na wlasciwa osobe.
Patrzeć okiem kobiety - to nie ja :-) Ale duża aktywność seksualna
partnerki/partnera jest atrakcyjna tylko wtedy, gdy Ty jesteś tą
właściwą osobą, a nie tą odrzuconą.
--
Tai-Chi jest świetnym treningiem szybkości. Stuletni mistrzowie
i młodzi początkujący bez trudu ćwiczą w tym samym rytmie.

to ma byc psycolog ?
Zapamiętywanie !!!
W poniedzialkowej Wborczej wkladka psychologiczna.
ściemnienie psychologa - ucieczka przed wojskiem
Neurolingwistyka a psychologia