Co sadzicie o firmie developerskiej HOSSA z 3miasta ?

1. Data: 2004-11-22 15:22:22

Temat: Co sadzicie o firmie developerskiej HOSSA z 3miasta ?
Od: "Fibre Optic" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

jak w temacie oraz jakie macie zdanie/informacje/wiedze odnosnie mieszkan na
osiedlu "wiszace ogrody" w 3miescie ?

pozdr,
FO

1. Data: 2004-11-22 16:45:07

Od: "notabene" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

,

> jak w temacie oraz jakie macie zdanie/informacje/wiedze odnosnie mieszkan
na
> osiedlu "wiszace ogrody" w 3miescie ?

Kupilem od nich mieszkanie. 2 miesiace temu odebralem klucze.
Co chcesz wiedziec?
Wiszace Ogrody - ODRADZAM - totalne zadupie przy obwodnicy.
Dzisiaj np. z centrum GD na Wiszace jechalbys jakies 3 godz. (korki).
pz.

1. Data: 2004-11-23 09:12:01

Od: slimaczek <s...@s...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

notabene wrote:

> [...]
> Wiszace Ogrody - ODRADZAM - totalne zadupie przy obwodnicy.
> Dzisiaj np. z centrum GD na Wiszace jechalbys jakies 3 godz. (korki).

Gdybys pojechał naokoło, przez Szadółki - nie więcej niż pół godziny.
Jeżdżę tamtędy codziennie w godzinach szczytu.

Pozdrawiam
slimaczek

1. Data: 2004-11-23 09:38:44

Od: "Fibre Optic" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"notabene" <t...@g...pl> wrote in message

> [...]
> Wiszace Ogrody - ODRADZAM - totalne zadupie przy obwodnicy.
> Dzisiaj np. z centrum GD na Wiszace jechalbys jakies 3 godz. (korki).

OK. A jak tam sie mieszka, jakie sa mieszkania, ktore sprzedaja ? Powiedz
jaka to jest okolica, czy jest spokojnie ? Ah, mam pytanie czy sa jakies
problemy z zalozeniem lini telefonicznej i z dostepem do Internetu przez DSL
????

pozdr,
FO

1. Data: 2004-11-23 09:41:54

Od: "Fibre Optic" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"slimaczek" <s...@s...interia.pl> wrote in message

> Gdybys pojechał naokoło, przez Szadółki - nie więcej niż pół godziny.
> Jeżdżę tamtędy codziennie w godzinach szczytu.
>
> Pozdrawiam
> slimaczek

Witaj, powiedz jak Ci sie tam mieszka, czy jestes zadowolony z okolicy i z
mieszkania ?

pozdr,
FO

1. Data: 2004-11-23 09:45:57

Od: slimaczek <s...@s...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fibre Optic wrote:

> Witaj, powiedz jak Ci sie tam mieszka, czy jestes zadowolony z okolicy i z
> mieszkania ?

No niestety, osobiście mieszkam w Gdyni, i to nie w Hossie, więc w tej
kwestii nie mogę pomóc.

Pozdrawiam
slimaczek

1. Data: 2004-11-26 23:41:21

Od: "Marcin" <marlew2@_wywal_to_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Fibre Optic" <f...@g...pl> wrote in message
> Witam,
>
> jak w temacie oraz jakie macie zdanie/informacje/wiedze odnosnie mieszkan
> na
> osiedlu "wiszace ogrody" w 3miescie ?

witaj polecam forum osiedlowe www.wiszace-ogrody.net

tam dowiesz sie o wadach i zaletach zarowno mieszkań jak i samego
dewelopera.

pozdrawiam,
Marcin

Nawilzacz BONECO pytanie
Wymiary plyt wiorowych w marketach (Castorama/Obi/Leroy Merlin)
IDEALNE PREZENTY NA ŚWIĘTA!
Kuchnia - gazowa czy gazowo-elektryczna?
Woda na szybach