Co sądzicie o takich domach ? - zobaczcie sami

1. Data: 2004-09-16 09:41:41

Temat: Co sądzicie o takich domach ? - zobaczcie sami
Od: "Support" <d...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Jest taka niemecka firma Haas.
Domy są robione w fabryce i składane u klienta "z klocków"

Tu jest link gdzie można obejżeć wszytkie kroki w postawieniu domu od
wyjazdu z fabryki: http://www.haas.pl/Pages/Technika/Zobacz/Spis_Budowa
.htm

http://www.haas.pl/Pages/Technika/Zobacz/Budowa_4.ht
m - tu są zdjęcia jak
jest składany parter

http://www.haas.pl/Pages/Technika/Informacje_technic
zne/Sciana/Sciana.htm -
tu jest rysunek przekroju ściany zewnętrznej.

Co Wy o tym myślicie?
Może znacie jakieś firmy w Polsce które robią coś podobnego lub wiecie gdzie
są jakieś domy pokazowe.

1. Data: 2004-09-16 11:22:10

Temat: Re: Co sądzicie o takich domach ? - zobaczcie sami
Od: "Daniel Ruszała" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Support" <d...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
>

> Co Wy o tym myślicie?
> Może znacie jakieś firmy w Polsce które robią coś podobnego lub wiecie

Dla mnie rewelka - tylko ile taki domek kosztuje??

1. Data: 2004-09-16 11:40:13

Od: "Astm" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

widziałem u siebie wczoraj samochód z logiem haas (wieś pod Opolem), ciekawe
czy to jakaś zbierzność niezwiązana z postem czy będzie stawiany dom w tej
technologii. We will seee :)))

--
Arek
GG# 1735365

1. Data: 2004-09-16 21:06:17

Od: "Grizon" <g...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Typowy domek Finski. Tak to sie tam buduje. Znajomy wlasnie sie tam
przeprowadzal i kupil cos takiego. Zabawne jest ze jedna z powazniejszych
inwestycji przy budowie byla droga na dojazd ciezarowki. Gdyby byli
zainteresowani to za pare tygodni jestem w stanie zalatwic kilka linkow do
finskich firm ktore cos takiego produkuja.

Pozdrawiam,
Andrzej.

1. Data: 2004-09-18 21:21:09

Od: "neikula" <n...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

a o cenach macie jakieś informacje?

1. Data: 2004-09-19 11:55:45

Od: "Grizon" <g...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

Z tego co stawiany w tej technologii sympatyczny dom, okolo 170 m
kwadratowych, kosztuje w Finlandii okolo 150-200 tys. euro. Wykonczenie na
tzw. bialo.

Pozdrawiam,
Andrzej.

Płyty G-k i malowanie-problem
Instrukcja obslugi do pralki Zerowatt Idroplus SpazioZero x33
Białe pranie.
[kanapa] Klippan, ale nie Klippan ;)
Uwaga na MM!