Płyty G-k i malowanie-problem

1. Data: 2004-09-16 09:34:07

Temat: Płyty G-k i malowanie-problem
Od: "Dark" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Pomalowałem płyty g-k (wcześniej odkurzone, odpylone - tak mi sie
przynajmniej wydawało i wytarte sucha szmatką) biała farba Dekoral-a Akrylit
W jako podkład, by nastepnie pomalować kolorem.

Przy malowaniu kolorem w pewnych miejscach biała farba zaczęła odchodzić
płatami na wałku od płyt .

Z czego to wynika i jak tego uniknąć? Jak zabezpieczyć miejsca po takim
odejściu farby przed ponownym malowaniem kolorem aby farba chwyciła?

Dzieki z góry
d.

1. Data: 2004-09-17 11:14:24

Temat: Re: Płyty G-k i malowanie-problem
Od: Ormianin <o...@c...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 16 Sep 2004 11:34:07 +0200, na pl.rec.dom, Dark napisał(a):

> [...]
>
> Z czego to wynika i jak tego uniknąć? Jak zabezpieczyć miejsca po takim
> odejściu farby przed ponownym malowaniem kolorem aby farba chwyciła?

A gladz polozyles?

Poza tym faraba nie moze byc zbyt rozcienczona

1. Data: 2004-09-17 11:28:52

Od: "Dark" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A gladz polozyles?

Nie, płyty zostały pomalowane jak były. Tylko styki płyt zostały
wyszpachlowane gipsem i wyszlifowane.
(Fachmann od płyt nic nie mówił o gładzi - mówił że można malowac jak
jest!?)

Ogólnie efekt wyszedł niezły poza miejscami, gdzie biała farba podkładowa
"odeszła" i musiałem zaszpachlować i wyszllifować aby nie było różnicy w
"grubości" farby.

Co o tym sądzisz? popełniłem jakiś błąd czy mnie nie doinformował montażysta
pyt?

d.

1. Data: 2004-09-19 12:58:44

Od: "maciej" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przed malowaniem powinno sie płyty GK zagruntować, najlepiej środkiem który
poleca producent w, tym wypadku farby.
pozdr.
maciej
Użytkownik "Dark" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> "grubości" farby.
>
> Co o tym sądzisz? popełniłem jakiś błąd czy mnie nie doinformował

Instrukcja obslugi do pralki Zerowatt Idroplus SpazioZero x33
Białe pranie.
[kanapa] Klippan, ale nie Klippan ;)
Uwaga na MM!
Jak wyczyscic grzalke w pralce?