Co się dzieje z moimi oczami?

1. Data: 2006-02-10 12:52:47

Temat: Co się dzieje z moimi oczami?
Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw> szukaj wiadomości tego autora

Od ok. dwóch miesięcy mam taką przypadłość, że w prawym oku widzę cały
czas dwie małe plamki. Tak, jakby na soczewce oka znajdowały się dwa
małe paprochy. Kiedy obserwuję dowolne obrazy, to praktycznie ich nie
zauważam. Natomiast kiedy patrzę na jednolite jasne tło, to wtedy je
widać. Najczęściej widzę je kiedy czytam książkę lub gazetę. wzajemne
położenie tych plamek jest względnie stałe, tzn. ustawione są poziomo.
Czasem tylko zdarza się, że przesuną się względem siebie, zbliżą lub
przemieszczą tak, że nie znajdują się w osi oka i nie przeszkadzają w
czytaniu. Towarzyszył temu zjawisku na początku tak jakby ból, ale jakiś
taki niesprecyzowany. Podobne odczucie miałem jak się kiedyś napatrzyłem
w mikrofalówkę. Oczywiście teraz tego nie robię. Ten niby ból trafia się
sporadycznie do chwili obecnej. Byłem u optyka, przebadał mi wzrok i
wygonił mnie stwierdzając, że za dużo od siebie wymagam i nie
kwalifikuję się do noszenia okularów. Co to może być?

--
Big Jack
////// http://tiny.pl/x2lc

2. Data: 2006-02-10 13:14:23

Temat: Re: Co się dzieje z moimi oczami?
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:dsi2au$1mru$1@news.mm.pl
Od: Big Jack <m...@h...fdfyez.aw>
Było:
> Od ok. dwóch miesięcy mam taką przypadłość, że w prawym oku widzę
> dużo od siebie wymagam i nie kwalifikuję się do noszenia
> okularów. Co to może być?

Matryca ci się popsuła, musisz dać do serwisu. Może nie naprawią ale
przynajmniej stwierdzą czy to rzeczywiście matryca czy coś w ciele
szklistym, a może sama soczewka albo przekaźniki...
Serwis ci odpowie jak obejrzy.

Tylko idź do takiego co uwierzy w to co mówisz o objawach. Albo może do
takiego co umie badać pod innym kątem, nie tylko po to aby przepisać
okulary.

3. Data: 2006-02-10 13:35:34

Od: "Dominika" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw> napisał w wiadomości
Byłem u optyka, przebadał mi wzrok i
> wygonił

Proponuję wizytę u _okulisty_

Pozdrawiam
Dominika

4. Data: 2006-02-10 14:30:25

Od: b...@g...pl (gimsat) szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2006-02-11 00:31:45

Od: RaFiB <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Big Jack napisał(a):
> [...]
> wygonił mnie stwierdzając, że za dużo od siebie wymagam i nie
> kwalifikuję się do noszenia okularów. Co to może być?

Na 99% to męty ciała szklistego.
Tu masz nowo powstałe forum na ten temat:

http://swiatmetow.phorum.pl/

A tu trochę starszy wątek

http://forum.sybase.com.pl/read.php?f=1&i=695&t=634&
v=f

pozdr
RaFiB

Zatoki Cd...
słaby wzrok i grupa do poboru
Zapracuj na internet
Dobry otopeda-Łódź
Naturalna Medycyna Chińska (rewelacyjne organiczne preparaty pozbawione chemii plecane w leczeniu chorób przewlekłych