Naturalna Medycyna Chińska (rewelacyjne organiczne preparaty pozbawione chemii plecane w leczeniu chorób przewlekłych

1. Data: 2006-02-09 16:54:14

Temat: Naturalna Medycyna Chińska (rewelacyjne organiczne preparaty pozbawione chemii plecane w leczeniu chorób przewlekłych
Od: "Zbigniew Wojdak" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Państwo!

W związku z wejściem na rynek polski korporacji TIANSHI, producenta
najwyższej jakości
preparatów, oraz urządzeń stosowanych w medycynie naturalnej chcielibyśmy
zachęcić Państwa do
współpracy z naszą firmą.

Wysoka jakość produkowanych preparatów połączona z dynamicznym rozwojem
firmy sprawiły, iż
jest obecna na pięciu kontynentach w ponad trzydziestu krajach świata.

Preparaty korporacji TIANSHI produkowane są według starych chińskich i
tybetańskich receptur
przy użyciu najnowszej technologii.
Są to preparaty organiczne pozbawione chemii szczególnie polecane przy
chorobach przewlekłych

Trzynaście z szesnastu podstawowych preparatów zostało nagrodzonych przez
Światową Organizację
Zdrowia WHO złotymi medalami.

Posiadają międzynarodowe standardy jakości ISO-9002, oraz FDA w Stanach
zjednoczonych.

Preparaty TIANSHI stosowane są z ogromnym powodzeniem w krajach Unii
Europejskiej, Kanadzie i
w USA.

Osoby i firmy zainteresowane współpracą prosimy o kontakt telefoniczny
lub drogą
elektroniczną:

tel.(O-22)423 73 40
kom. 0506-511-794

mail z...@p...onet.pl

Szczegółowy opis preparatów dostępny na stronie
http://medycynatianshi.webpark.pl

2. Data: 2006-02-09 21:31:11

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Są to preparaty organiczne pozbawione chemii szczególnie polecane przy

Wytlumacz co rozumiesz pod pojeciem chemii? Dla mnie nawet woda to "chemia".

--
Pozdrawiam Norbert :-)

3. Data: 2006-02-09 22:08:52

Od: "Redtown" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak ktoś chce poczytać super-biznesach TIANSHI i żerowaniu na chorych, to
tutaj:

http://szort.pl/tianshi2
http://szort.pl/tianshi4

4. Data: 2006-02-09 23:37:09

Od: "Zbigniew Wojdak" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

To tak jak alkochol etylowy C2H5OH wyprodukowny z drożdzy wody i cukru i
kartofli lub metylowy nieorganiczny
Pozdrawiam

Z.Wojdak

5. Data: 2006-02-09 23:46:34

Od: "Zbigniew Wojdak" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Korporacja Tianshi działa oficjalnie w Polsce dopiero od trzech miesięcy
bo długo trwało zdobycie zezwoleń.
Wiadomości przytoczone przez Pana są nieaktualne dotyczą roku 2003
W tym czasie produkty nie miały jeszcze odpowiednich zezwoleń ,ale to już
przeszłość
pozdrawiam
Z wojdak

6. Data: 2006-02-09 23:55:04

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Feb 2006 00:46:34 +0100, Zbigniew Wojdak napisał(a):

> Wiadomości przytoczone przez Pana są nieaktualne dotyczą roku 2003
> W tym czasie produkty nie miały jeszcze odpowiednich zezwoleń ,ale to już
> przeszłość

A teraz mają zezwolenia, ale to nadal te same produkty i to samo gówno
wciskacie naiwnym ludziom!

--
best regards,
scream (at)w.pl

7. Data: 2006-02-10 01:40:11

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbigniew Wojdak" <z...@c...pl> napisał w wiadomości
..

> [...]
> tybetańskich receptur
> przy użyciu najnowszej technologii.
> Są to preparaty organiczne pozbawione chemii szczególnie polecane przy

sluchaj no, skosnojajeczny!
masz tam cos do picia moczu, bo tu niektorzy bikersi to preferuja?
by sie przydala jeszcze jakas karma od sowieckiego szarlatana. masz
taka?
no i cos do czyszczenia kanalizacji, bo jest tu kilku specow od szamba.
btw ze swoim biznesplanem to idz na jakas grupe amwayowa, bo tu sami
naukowcy medyczni :-)))

--
pozdro
ape

8. Data: 2006-02-10 08:22:26

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbigniew Wojdak napisał:
> To tak jak alkochol etylowy C2H5OH wyprodukowny z drożdzy wody i cukru i
> kartofli lub metylowy nieorganiczny
Cito! Uzupełnić wiadomości z chemii !

--
Krzysiek, EBP
Bezustanne pokrzepianie serca jest odmianą narodowej masturbacji

9. Data: 2006-02-10 08:55:39

Od: Piotr Tajduś <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbigniew Wojdak wrote:
> To tak jak alkochol etylowy C2H5OH wyprodukowny z drożdzy wody i cukru
> i kartofli lub metylowy nieorganiczny

A moze naturalny spirytus drzewny i syntetyczny etanol ? :)

dus

10. Data: 2006-02-10 12:52:13

Od: "Aga" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja mam pytanie: Co to znaczy "tonizuje jelita" bo znalazłam to na w/w
stronie? Bo już byłam namawiana na chińskie leki i one wszystko tonizują,
tzn. co robią?
Aga

Książeczka Zdrowia- ważność
dobry ginekolog - Wrocław ??
Czy można poprawić wzrok przez ćwiczenia?
bioxetin i lerivon
? wyniki badan krwi - nadkristosc?