bioxetin i lerivon

1. Data: 2006-02-09 13:01:16

Temat: bioxetin i lerivon
Od: "EW" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z Was zażywał te leki i jakie "wrażenia" ? Te lekarstwa przepisał
mi lekarz, zamiast poprzednich. Czy faktycznie bioxetin odchudza ? Czy
lerivon działa otępiająco ? Bo ja mam wrażenie, że lerivon na mnie tak
działa, jakoś nie mogę się po nim rano pozbierać.
Ewa

2. Data: 2006-02-09 13:30:30

Temat: Re: bioxetin i lerivon
Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 9 Feb 2006 14:01:16 +0100, EW napisał(a):

> Czy faktycznie bioxetin odchudza ?

Nie powiedzialbym. Szczegolnie, ze stosuje sie go czasem przy leczeniu
anoreksji.

--
best regards,
scream (at)w.pl

3. Data: 2006-02-09 14:41:53

Od: "Oskar" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2006-02-09 14:44:34

Od: "Oskar" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy ktoś z Was zażywał te leki i jakie "wrażenia" ? Te lekarstwa przepisał
> mi lekarz, zamiast poprzednich. Czy faktycznie bioxetin odchudza ? Czy

Ja biorę taki zestaw od mniej więcej roku. Żadnego odchudzenia nie
zauważyłem (niestety), wręcz przeciwnie.
Co do Lerivonu- na mnie nie działa w ogole otępiająco, chociaż biorę go w
dawce 120 mg/dzień.
Mi te leki bardzo pomogły, czego i Tobie życzę :)
Pozdr.
O.

5. Data: 2006-02-09 15:06:08

Od: sobate <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bioxetin stosowany jest w leczeniu żarłoczności nerwowej i na tej zasadzie
odchudza, przez zmniejszenie chęci do jedzenia do poziomu normalnego.
Lerivon natomiast należy przyjmować tylko wieczorem bo ma działanie
nasenne które może jeszcze utrzymywać się rano po wstaniu.

6. Data: 2006-02-09 15:39:29

Od: "EW" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sobate" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Lerivon natomiast należy przyjmować tylko wieczorem bo ma działanie
> nasenne które może jeszcze utrzymywać się rano po wstaniu.

A o której godzinie zażyć ten lerivon ? Wczoraj zażyłam go ok. 23, bo nie
mogłam zasnąć, a obudziłam sie dopiero o 12tej, na szczęscie miałam wolne, i
słaniałam się na nogach.
Ewa

7. Data: 2006-02-09 16:25:52

Od: sobate <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zażywaj najpóźniej o 22.00. Po kilku dniach organizm się przyzwyczai i
zmniejszy się senność ranna.

? wyniki badan krwi - nadkristosc?
Serce staje
Laparoskopowa operacja torbieli jajnika