sterylizacja

1. Data: 2006-02-08 23:15:12

Temat: sterylizacja
Od: sobate <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Słuchajcie, przy jakiej ulicy jest klinika urologiczna w Görlitz gdzie
można zrobić sterylizację? Czy aborcję też można zrobić w Görlitz? Ilo to
tam kosztuje? Może będzie taniej niż w Polsce?

2. Data: 2006-02-08 23:22:40

Temat: Re: sterylizacja
Od: "sq1euo" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sobate" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> Słuchajcie, przy jakiej ulicy jest klinika urologiczna w Görlitz gdzie
> można zrobić sterylizację? Czy aborcję też można zrobić w Görlitz? Ilo to
> tam kosztuje? Może będzie taniej niż w Polsce?

wszystko tam mozna zrobic (sterylizajca 5 euro,..aborcja w promocyjnej cenie
2,75 euro),.....najtaniej wyszlo by gdybys sobie zrobil wszczepienie mozgu
(koszt 1,5 euro,..jak chcesz to ci zasponsoruje)

--
Jarek (SQ1EUO)
s...@w...pl

3. Data: 2006-02-09 06:55:48

Od: "Tatko" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

sobate wrote:
> Słuchajcie, przy jakiej ulicy jest klinika urologiczna w Görlitz gdzie
> można zrobić sterylizację? Czy aborcję też można zrobić w Görlitz?
> Ilo to tam kosztuje? Może będzie taniej niż w Polsce?

A gdzie mieszkasz, może w Porajowie Bogatyni lub w Sieniawce to polecam
Zittau lub Hradek/nNysą
Jeśli w Zgorzelcu Lubaniu Bolesławcu to koniecznie Görlitz.
A najlepiej za wschodnią granicę tam podobno czyszczą muzgi nie tylko
macice.

4. Data: 2006-02-09 09:42:04

Od: sobate <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

No co ty ! Klerykał ??

5. Data: 2006-02-09 09:42:14

Od: sobate <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

No co ty ! Klerykał ??

6. Data: 2006-02-09 13:22:20

Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No co ty ! Klerykał ??

moze to klerykal moze nie, a co to ma do sprawy??

mi tylko zal dziecka ktore ma za rodzicow dwoje
nieopowiedzilnych ludzi (raczej psychicznie zwierzat),
ktore chce sie go pozbyc poki jest w brzuchu matki,
miejscu w ktorym powinno czuc sie jak najbardziej
bezpiecznie,

zal czytac tez takie pytania na grupie, gdzie ludzie
czesto zadaja pytanie o swoje problemy z zajsciem
w ciaze, czy problemy juz w czasie ciazy
a ktos pyta gdzie najtaniej sie pozbyc tego 'problemu'

pomyslcie lepiej o oddaniu tego dziecka do adopocji,
to nic nie kosztuje i dziecko bedzie zyc - i to zyc
nawet zapewne szczesliwiej niz z wami

niepozdrawiam,

Tomek

7. Data: 2006-02-09 14:18:46

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pomyslcie lepiej o oddaniu tego dziecka do adopocji,
> to nic nie kosztuje i dziecko bedzie zyc - i to zyc
> nawet zapewne szczesliwiej niz z wami

masz macice?

nie chcesz aborcji to jej nie rób i tyle.
p.

8. Data: 2006-02-09 14:23:40

Od: "batory" <b...@p...beztego.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mi tylko zal dziecka ktore ma za rodzicow dwoje

Jakiego dziecka??? Masz na myśli ludzki zarodek?

9. Data: 2006-02-09 15:08:36

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakiego dziecka??? Masz na myśli ludzki zarodek?

to ty nie iwesz ze do obronców zycia poczetego sam plemnik to juz pol
czlowieka ?
szkoda ze gdy juz sie urodzi dziecko jakos tych obronców ubywa:-/
p.

10. Data: 2006-02-09 15:09:44

Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> masz macice?
> nie chcesz aborcji to jej nie rób i tyle.

chyba cos pomyliles komu odpowiadasz,
albo nie rozumiem o co ci chodzi

Tomek

gdzie sprawdzić lekarza