sterylizacja

181. Data: 2006-02-19 18:30:18

Temat: Re: sterylizacja
Od: "PAweł" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Pozdr
Użytkownik "Idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
news:dt9hg3$jao$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "PAweł" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> napisał w wiadomości
>
> Za wykonywanie czynności, które nie dopuszczą do tego, że w jej macicy
> zagnieździ się życie.

> Ale wiesz, że ze statystyki wynika, że w Polsce kobiety najczęściej
zarażają
> się AIDS i chorobami wenerycznymi od..... własnych mężów?

A dlaczego zakładasz, że ja piszę wyłącznie o kobietach?;-)

--
Pozdr

182. Data: 2006-02-19 19:36:57

Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz co tomm. Jesteś pierwszym protestantem jakiego poznałem przez sieć i
> ... nie lubię cię. Tyle zupełnie niezasłużonych i obraźliwych słów o
> każdym kto nie podziela twojej wiary.... brrr...od fanatyzmu strzeż na
> Boże niech pozostanie przy talibach i mudżahedinach.

ok, wiec spiesze z wyjasniniem czegos, dla kazdego kto odniosl takie
wrazenie,
1. nie lubie pisac o sprawach waznych i konkretnych cieckowato i rozmycie
2. wszystko co zle tak samo odnosze do swojej osoby !!!
o co chodzi: po prostu czlowiek tak na prawde jest z natury zly,
i to wlasnie krytykuje, i to zepsucie ludzkiej natury dotyczny oczywiscie
takze mnie i w sobie je widze, widze w sobie i w innych jak
bardzo czlowiek potrafi sie sam zwodzic i uciekac od prawdy,
tak wiec piszac, to co ty uwazasz za obrazliwe nie ma na celu
nikogo obrazic ale wyciagnac na wierzach prawdziwa ocene
nas wszystkich
3. sam kiedys zylem w/g wlasnych koncepcji na zycie, i to tylko
dzieki Bogu, zupelnie nie dzieki mnie to uleglo zmianie,
sam wiem wiec jak wtedy, jak rowniez i teraz jestem
podatny na grzech, na samozwiedzenie i na mijanie sie z prawda
4. Biblia jasno przez caly czas w pewien sposob obrazliwie mowi o czlowieku,
np. Bog mowi, ze zsylal potop poniewaz "widzial, jak wielka jest zlosc
czlowika na ziemi, i ze wszelkie jego mysli oraz dazenia jesgo serca
sa ustawicznie zle" Genesis 6,5
ale i po potopie to sie nie zmienilo, i tak Jezus nie mowi o ludzkim
sercu jak humanisci, nie mowi o jego szlachetnosci, wrecz przeciwnie:
"Albowiem z serca ludzkiego pochodza wszelkie zle mysli,
wszeteczenstwa,, kradzieze, morderstwa, cudzolustwo,
chciwosc, zlosc, podstep, lubieznosc, zawiesc, bluznierstwo,
pycha, glupota" Marka 7,22
wiec jesli napisalem cos "obrazliwego" to tez odnosze to wlasnie
do siebie, i nie chcialem kogos atakowac, a jedynie napisac
ogolnie jak jest
nadmienie, ze wyjsciem z tego marnego polozenia jest to co Biblia
nazywa "nowym narodzeniem"
4. ty tez jestes fanatykiem, kazdy kto zyje zgodnie ze swoim swatopogladem
ma jakies reguly itp, jest w zasadzie fanatykiem, tak wiec ty jestes
np. fanatykiem ateizmu

Tomek

183. Data: 2006-02-19 20:21:24

Od: "Idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A dlaczego zakładasz, że ja piszę wyłącznie o kobietach?;-)

No, nie wiem....

Może dlatego, że napisałeś: "nikt nie zabrania kobiecie decydować o"swojej
macicy"

Ale fakt - głupia byłam, że pomyślałam, że mówimy wyłacznie o kobietach...
Przeciez z Twoich słów od razu można wywnioskować, że rozmawiamy o kobietach
i fasolce szparagowej. I to fasolce szparagowej nikt niczego nie zabrania i
nie nakazuje.

Monika (rozbawiona do łez)

184. Data: 2006-02-19 23:03:20

Od: "PAweł" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> macicy"
>

> Ale fakt - głupia byłam, że pomyślałam, że mówimy wyłacznie o kobietach...

(...)

> Monika (rozbawiona do łez)

Ja też rozbawiony,- bo z tego wynika, że Ty prezerwatywy chciałaś kobietom
zakładać:-))

--
Pozdr

185. Data: 2006-02-20 11:20:34

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Trystula napisał:
> A ma to, ze stoja za nia jakies podstawy naukowe, badania empiryczne.
> A nie religijne wierzenia nie majace zadnego poparcia.

Więc koteczku, przedstaw sposób empirycznej (olaboga, jakich trudnych i
oryginalnych słów używasz!) odpowiedzi na któreś z przytoczonych przeze
mnie pytań.

Widziałeś w Polsce prawicę ????

--
Krzysiek, EBP
Bezustanne pokrzepianie serca jest odmianą narodowej masturbacji

186. Data: 2006-02-20 18:12:27

Od: "Idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja też rozbawiony,- bo z tego wynika, że Ty prezerwatywy chciałaś kobietom
> zakładać:-))

Czyli jak myję zęby, to nie używam szczoteczki, bo ją sobie wkładam, a nie
zakładam ? :D

czyli prezerwatywę używa tylko ten, kto ma kontakt z jej wnętrzem, a nie -
zewnętrzem ?

To dlaczego potępiane przez KK jest używanie prezerwatywy zarówno przez
mężczyzn jak i kobiety? Myślisz, że hierarchowie nie wiedzą, że one sobie
ich nie zakładają ?

Może powinieneś im o tym powiedzieć?

O, bosz... A pomyśleć, że podziwiałam mężczyzn za podobno wrodzoną skłonność
do logicznego myślenia... ;)

Monika (już nie rozbawiona, a zażenowana)

187. Data: 2006-02-21 15:30:18

Od: "PAweł" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> zakładam ? :D
>
> czyli prezerwatywę używa tylko ten, kto ma kontakt z jej wnętrzem, a nie -

(...)

Nudna jesteś,-A zakładaj sobie, czy wkładaj co chcesz, nawet szczoteczkę do
zębów;-)

Tylko niewinnych ludzi nie zabijaj, niezależnie od tego, jak są zaawansowani
w rozwoju i jak Ci w wygodnym zyciu przeszkadzaliby .

--
Pozdr

188. Data: 2006-02-21 19:54:35

Od: "Idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nudna jesteś,-A zakładaj sobie, czy wkładaj co chcesz, nawet szczoteczkę
> do
> zębów;-)

Wolę być nudna, niż głupia albo nie potrafiąca logicznie myśleć. Pozostaje
mi współczuć tym, którzy takiego wyboru nie mają, nie?

> Tylko niewinnych ludzi nie zabijaj, niezależnie od tego, jak są
> zaawansowani
> w rozwoju i jak Ci w wygodnym zyciu przeszkadzaliby .

O, a nie-niewinnych można zabijać? I jaki stopień nie-niewinności pozwala na
zabijanie?

Jakoś się te Twoje poglądy rozłażą w szwach :D

Co mnie, prawdę mówiac, specjalnie nie dziwi, biorąc pod uwagę, że nawet
swojego postego stwierdzenia "nikt nie zabrania kobiecie decydować o"swojej
macicy" nie potrafisz poprzeć żadnym argumentem.

Monika

189. Data: 2006-02-21 21:41:45

Od: "PAweł" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "PAweł" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> napisał w wiadomości

(...)

> O, a nie-niewinnych można zabijać? I jaki stopień nie-niewinności pozwala
na
> zabijanie?

> Jakoś się te Twoje poglądy rozłażą w szwach :D

Natomiast Twoje wydają się być charakterystycznie zborne: -Niewinnych mozna
zabijac (aborcja), natomiast zbrodniarzy w żadnym wypadku!:-))

> [...]
o"swojej
> macicy" nie potrafisz poprzeć żadnym argumentem.

Chyba masz jakąs powazną usterkę,- dlatego tez powtarzam po raz nie wiem już
który:
-Decyduj sobie do woli w sprawach swojej macicy.
Natomiast to, co w wyniku Twojej decyzji jako indywidualne zycie w niej się
znalazło, to juz nie jest Twoje i od tego ci wara.

A poniewaz masz tę usterkę, to na wszelki wypadek łopatologicznie, na
przykładzie:
Decyduj do woli, kogo chcesz do swojego domu wpuścić. Nie znaczy to jednak,
że jeśli kogoś do domu wpuściłaś, to możesz go zabić tylko dlatego, że
przebywa na twoim terytorium.

--
Pozdr

190. Data: 2006-02-22 19:52:02

Od: "Idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Natomiast Twoje wydają się być charakterystycznie zborne: -Niewinnych
> mozna
> zabijac (aborcja), natomiast zbrodniarzy w żadnym wypadku!:-))

Uważasz się za niewinnego ?
Czy jesteś zbrodniarzem ?
Odpowiem za Ciebie - nie jesteś niewinny, bo nikt kto ma więcej niż kilka
lat nie jest niewinny. A jeśli nie zauważasz szarości tylko czarne-białe,
oznacza to, że nie będąc niewinnym, musisz być zbrodniarzem...

Nota bene, nigdzie nie napisałam, że jestem za aborcją. Bardzo mi przykro,
że nie potrafisz czytac ze zrozumieniem, ale podziwiam, że mimo tego stale
próbujesz (czytać).

Monika

gdzie sprawdzić lekarza
grzybica u trzylatka??