Re: sterylizacja

From: "tomm" <t...@p...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: sterylizacja
Date: Sun, 19 Feb 2006 20:36:57 +0100

> Wiesz co tomm. Jesteś pierwszym protestantem jakiego poznałem przez sieć i
> ... nie lubię cię. Tyle zupełnie niezasłużonych i obraźliwych słów o
> każdym kto nie podziela twojej wiary.... brrr...od fanatyzmu strzeż na
> Boże niech pozostanie przy talibach i mudżahedinach.

ok, wiec spiesze z wyjasniniem czegos, dla kazdego kto odniosl takie
wrazenie,
1. nie lubie pisac o sprawach waznych i konkretnych cieckowato i rozmycie
2. wszystko co zle tak samo odnosze do swojej osoby !!!
o co chodzi: po prostu czlowiek tak na prawde jest z natury zly,
i to wlasnie krytykuje, i to zepsucie ludzkiej natury dotyczny oczywiscie
takze mnie i w sobie je widze, widze w sobie i w innych jak
bardzo czlowiek potrafi sie sam zwodzic i uciekac od prawdy,
tak wiec piszac, to co ty uwazasz za obrazliwe nie ma na celu
nikogo obrazic ale wyciagnac na wierzach prawdziwa ocene
nas wszystkich
3. sam kiedys zylem w/g wlasnych koncepcji na zycie, i to tylko
dzieki Bogu, zupelnie nie dzieki mnie to uleglo zmianie,
sam wiem wiec jak wtedy, jak rowniez i teraz jestem
podatny na grzech, na samozwiedzenie i na mijanie sie z prawda
4. Biblia jasno przez caly czas w pewien sposob obrazliwie mowi o czlowieku,
np. Bog mowi, ze zsylal potop poniewaz "widzial, jak wielka jest zlosc
czlowika na ziemi, i ze wszelkie jego mysli oraz dazenia jesgo serca
sa ustawicznie zle" Genesis 6,5
ale i po potopie to sie nie zmienilo, i tak Jezus nie mowi o ludzkim
sercu jak humanisci, nie mowi o jego szlachetnosci, wrecz przeciwnie:
"Albowiem z serca ludzkiego pochodza wszelkie zle mysli,
wszeteczenstwa,, kradzieze, morderstwa, cudzolustwo,
chciwosc, zlosc, podstep, lubieznosc, zawiesc, bluznierstwo,
pycha, glupota" Marka 7,22
wiec jesli napisalem cos "obrazliwego" to tez odnosze to wlasnie
do siebie, i nie chcialem kogos atakowac, a jedynie napisac
ogolnie jak jest
nadmienie, ze wyjsciem z tego marnego polozenia jest to co Biblia
nazywa "nowym narodzeniem"
4. ty tez jestes fanatykiem, kazdy kto zyje zgodnie ze swoim swatopogladem
ma jakies reguly itp, jest w zasadzie fanatykiem, tak wiec ty jestes
np. fanatykiem ateizmu

Tomek