Czy można poprawić wzrok przez ćwiczenia?

1. Data: 2006-02-09 14:05:06

Temat: Czy można poprawić wzrok przez ćwiczenia?
Od: "Alchemik" <r...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Trafiłem na stronę www.wzrok.net i jest tam dostępny kurs, dzięki któremu
mogę zredukować swoją wadę wzroku nawet do zera. Polega to na ćwiczeniach
oczu + ew jakieś witaminy. Czy ktoś już nabył taki kurs? Czy wogóle jest
możliwa poprawa wzroku przez ćwiczenia? Przeczytajcie
http://www.wzrok.net/poprawa.htm i wypowiedzcie się proszę na ten temat.

Pozdrawiam
Alchemik

2. Data: 2006-02-09 21:22:22

Temat: Re: Czy można poprawić wzrok przez ćwiczenia?
Od: "Redtown" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

117 zł ze jakieś zestawik na CD z ćwiczeniami podobnymi do tych z metody
Batesa, raczej całkowicie nieskutecznej.

Oczywiście delikwent ze słabym wzrokiem będzie te CD gdzie oglądał ? ano
własnie, przed monitorem :)

Zwykłe nabijanie ludzi w butelkę. Jak już chcesz, to znajdź w sieci
materiały o naturalnych metodah leczenia wzroku (były nawet e-booki !), albo
skiknij do antykwariatu. Książek na ten temat jest dość sporo.

3. Data: 2006-02-10 12:09:04

Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślę , że nie jest to całkiem prawda z tymi ćwiczeniami.
Była książka zachwalającea takie metody.
Efekt stosowania książki był prawie natychmiastowy.
Właściel książki po zdjęciu okularów pokaleczył sobie czoło,
bo idąc czegoś nie zauważył.

bioxetin i lerivon
? wyniki badan krwi - nadkristosc?
Serce staje