Co się dzieje z moją trawą :-(

21. Data: 2005-07-29 19:44:51

Temat: Re: kosiarka listwowa a kosiarka... rotacyjna ?
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dcdvar$c72$1@nemesis.news.tpi.pl JerzyN
<0...@m...pl> napisał(a):

> Tadeuszu, chcesz powiedzieć, że lepiej ci wszystko rosło bo się
> powstrzymałeś od opryskiwania "chemią"?

Hejka. Chemia w rękach Tadzika to coś jak brzytwa w ręku szaleńca. ;-)
Pozdrawiam manualnie Ja...cki

22. Data: 2005-07-29 19:52:12

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:

> Tadeuszu, chcesz powiedzieć, że lepiej ci wszystko rosło bo się
> powstrzymałeś od opryskiwania "chemią"?
:))))
jestem przekonany
ze to bylo przyczyna tego
ze moje leszczynki sa ladniejsze
:)
za pare dni zapowiadal sie do mnie Skryba
bedzie mogl to potwierdzic
:)
wszystkie inne zabiegi wykonujemy wspolnie
naprawde nie innego wytlumaczenia
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

23. Data: 2005-07-29 20:00:57

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:
> W wiadomości news:dcdvar$c72$1@nemesis.news.tpi.pl JerzyN

> Hejka. Chemia w rękach Tadzika to coś jak brzytwa w ręku
> szaleńca. ;-) Pozdrawiam manualnie Ja...cki
:)
nie da sie jednak uniknac chemii
spoznielem sie z pierwszym opryskiem na monilioze
i troche orzechow na bardziej wrazliwych odmianach ucierpialo
:((((((

24. Data: 2005-07-30 05:07:22

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bedzie mogl to potwierdzic
> :)
> wszystkie inne zabiegi wykonujemy wspolnie

Niestety Tadziu nie bylo po drodze.
:-(
Może innym razem.
A trawy w leszczynowym gaju nie siej. Utrzymaj ugór.
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

25. Data: 2005-07-30 06:06:48

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

skryba ogrodowy wrote:
> Niestety Tadziu nie bylo po drodze.
> :-(
> Może innym razem.
:)
dosc sporo wedrujesz po Polsce
kiedys zapewne bedzie po drodze
:)

> A trawy w leszczynowym gaju nie siej. Utrzymaj ugór.
:)
za duzo z tym roboty
a trawa bedzie w miedzyrzedziach
2-3 razy koszenie i bede mial pol mniej pracy z chwasciorami
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

[Wroc] kamienie na skalniak
Czy jest na grupie jakis posiadacz kosiarki-traktorka?
Bletilla
wierzba / baza / gwoździe
Re: Dzdżownice kalifornijskie