Co się stało z Pszczółką Mają?

21. Data: 2008-05-17 06:56:12

Temat: Re: Co się stało z Pszczółką Mają?
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

michal; <g0ieip$ea5$1@inews.gazeta.pl> :

> No nareszcie jakaś konkretna propozycja. Teraz wszyscy żony i mężów
> przyprowadzają. Będzie nas wtedy więcej.
> Tylko nie w ten weekend, bo u mnie komunia. :(

Piątek po Bożym Ciele? Czy odwalamy święto po swojemu w BC? ;>

BTW. - upitoliłem Ci z krzaczorów okolice przystanku autobusowego 186
*mniejsza_o_nazwę_ulicy* . 5 zł się należy. ;>

Pozdrawiam służbiście
Flyer

--
gg: 9708346; jabber:f...@j...pl
http://www.flyer36.republika.pl/

22. Data: 2008-05-17 09:35:28

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" napisał:

> [...]

A jak nie mają? :)

> Piątek po Bożym Ciele?

Przed wypłatą? Buu...
Ale chyba będę musiała jeszcze miesiąc poczekać - skończą się soczki,
obiadki, czekoladki... ;)

> Czy odwalamy święto po swojemu w BC? ;>

Miłego zbierania... kwiatków ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

23. Data: 2008-05-17 10:11:11

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha; <g0m908$22e$1@atlantis.news.neostrada.pl> :

> A jak nie mają? :)

> Przed wypłatą? Buu...
> Ale chyba będę musiała jeszcze miesiąc poczekać - skończą się soczki,
> obiadki, czekoladki... ;)

Zawsze jest "przed wypłatą" - następną. :) BTW. mam drugi pokój wolny.
Co prawda nie ma łóżka, jest w nim bałagan, ale jak ktoś nie grymasi ...
Nie molestuję na swoim terenie. ;>

> Miłego zbierania... kwiatków ;)

heh - od pół roku się zbieram na oddanie krwi - może się uda przed BC
[muszę odpowiednio wcześnie odstawić leki - od tygodnia to ćwiczę]. W
ramach rekompensaty [za free] dostanę 8 tabliczek czekolady, pewnie jak
zwykle, od roku, Goplany. Przesłać? Daj adres. ;>

Pozdrawiam o piwie z rana
Flyer

24. Data: 2008-05-17 10:18:07

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer; <g0m9e2$302$1@atlantis.news.neostrada.pl> :

> Zawsze jest "przed wypłatą" - następną. :) BTW. mam drugi pokój wolny.
> Co prawda nie ma łóżka, jest w nim bałagan, ale jak ktoś nie grymasi ...
> Nie molestuję na swoim terenie. ;>

I bez problemu zostawię *Tobie* drugi klucz do chałupy - jedyna
przeszkoda, to ewentualnie Twoja odraza do bałaganu i zapoznanie się z
rodzicielką. :)

Pozdrawiam bez dodatków
Flyer

25. Data: 2008-05-17 10:59:51

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" napisał:

> jedyna przeszkoda, to ewentualnie Twoja odraza do bałaganu

Właśnie się przymierzam do okiełznania swojego :)

> i zapoznanie się z rodzicielką. :)

Hmmm... ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

26. Data: 2008-05-17 11:44:09

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha; <g0me8u$oh2$1@nemesis.news.neostrada.pl> :

> Właśnie się przymierzam do okiełznania swojego :)

> Hmmm... ;)

Spoko Wodza. Nie jestem "synkiem mamusi". Po prostu jak wchodzisz na
"cudzy teren" to wypada przedstawić osobę i powiedzieć "koleżanka będzie
nocować i mieszkać x dnia, gdyby były jakieś pretensje to do mnie, do
wyjaśnienia". :)

Pozdrawiam rozjaśniająco
Flyer

27. Data: 2008-05-17 11:57:14

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha; <g0me8u$oh2$1@nemesis.news.neostrada.pl> :

> Właśnie się przymierzam do okiełznania swojego :)

> Hmmm... ;)

BTW. ostatecznie, po pijaku mogę zmolestować, jak się znajdzie chętna.
Ale mnoże się jedynie skończyć na wspólnym spaniu bez efektów na
usenecie, a tym bardziej efektów dalej idących. :) Po prostu lubię do
kogoś się przytulić.

Pozdrawiam zapobiegliwie
Flyer

28. Data: 2008-05-17 11:58:11

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" napisał:

> ostatecznie, po pijaku mogę zmolestować, jak się znajdzie chętna.

No tak, na mnie tylko pijaki lecą ;DDDDD

--
Pozdrawiam - Aicha

29. Data: 2008-05-17 14:56:34

Od: Hekate <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On May 17, 1:58 pm, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> No tak, na mnie tylko pijaki lecą ;DDDDD

Ale Fly jest najlepszy właśnie po pijaku!
Wszak mam porównanie. Spontaniczny bardzo jest!

Doceń. ;)

30. Data: 2008-05-17 15:32:34

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hekate" napisał:

> Ale Fly jest najlepszy właśnie po pijaku!
> Wszak mam porównanie. Spontaniczny bardzo jest!

Za wcześnie go wypuściliśmy, wtedy jak byłam. Albo skład był nie do
końca odpowiedni. Znaczy, zbyt rzadko bywam w Wawie :)

> Doceń. ;)

Powinnam dokładniej zacząć czytać grupę? ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

dlaczego tu jesteśmy?
Cieć