Co się stało z Pszczółką Mają?

31. Data: 2008-05-17 15:37:53

Temat: Re: Co się stało z Pszczółką Mają?
Od: Hekate <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On May 17, 5:32 pm, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Powinnam dokładniej zacząć czytać grupę? ;)

Nie, tylko przyjechać! :)

32. Data: 2008-05-17 20:44:39

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer wrote:

> Piątek po Bożym Ciele? Czy odwalamy święto po swojemu w BC? ;>

Dobry pomysł. :)

> BTW. - upitoliłem Ci z krzaczorów okolice przystanku autobusowego 186
> *mniejsza_o_nazwę_ulicy* . 5 zł się należy. ;>

Kuźwa! To moje sadzonki! ;D

michał

33. Data: 2008-05-17 20:50:01

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:
> A jak nie mają? :)

Nieszkodzi. Opcja Singelfriendly :)

> Przed wypłatą? Buu...
> Ale chyba będę musiała jeszcze miesiąc poczekać - skończą się soczki,
> obiadki, czekoladki... ;)

Długi? Czy długi ten miesiąc? :)

> Miłego zbierania... kwiatków ;)

Zielone też zbieramy. ;)

michał

34. Data: 2008-05-17 20:50:54

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha; <g0mtu5$jse$1@atlantis.news.neostrada.pl> :

> Za wcześnie go wypuściliśmy, wtedy jak byłam. Albo skład był nie do
> końca odpowiedni. Znaczy, zbyt rzadko bywam w Wawie :)

Bym Ciebie i tak nie zmolestował. Byłaś "z" Michałem. ;P Zresztą wtedy
miałem na kogo innego chęć - na Tę, co wolała młodego z zarostem i
długimi blond własami, o oczy nawet boję się zapytać. ;>

Pozdrawiam strachliwie
Flyer

--
gg: 9708346; jabber:f...@j...pl
http://www.flyer36.republika.pl/

35. Data: 2008-05-17 20:55:15

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hekate wrote:
> Ale Fly jest najlepszy właśnie po pijaku!
> Wszak mam porównanie. Spontaniczny bardzo jest!

> Doceń. ;)

Docent? ;)
Wydaje mi się, że kupczycie moim przyjacielem.

michał

36. Data: 2008-05-17 21:06:42

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

michal; <g0ngnq$avm$1@inews.gazeta.pl> :

> Docent? ;)
> Wydaje mi się, że kupczycie moim przyjacielem.

A tam, ja lubię przytulanki, a jeżeli wzmiankowana uciecze do swojego
pokoju, to nie ma siły - nie wejdę. :)

Pozdrawiam uspokajająco
Flyer

37. Data: 2008-05-17 21:08:27

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

michal; <g0ng40$886$1@inews.gazeta.pl> :

> Dobry pomysł. :)

BC czy piątek?

> Kuźwa! To moje sadzonki! ;D

To Ci lekko zdziczały - morwa z 3 cm kolcami.

Pozdrawiam uprzedzająco pretensje
Flyer

38. Data: 2008-05-17 21:09:24

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer wrote:

> A tam, ja lubię przytulanki, a jeżeli wzmiankowana uciecze do swojego
> pokoju, to nie ma siły - nie wejdę. :)

A masz jakąś piwnicę do zmiękczania? ;D

michał

39. Data: 2008-05-17 21:09:50

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer pisze:

> BTW. ostatecznie, po pijaku mogę zmolestować, jak się znajdzie chętna.
> Ale mnoże się jedynie skończyć na wspólnym spaniu bez efektów na

mnoże mnoże i rozmnoże... :)

--
http://patrz.pl/trener
Jadwiniu! Proszę natychmiast rozwiązać tatusia i przeprosić!

40. Data: 2008-05-17 21:15:55

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer wrote:

> BC czy piątek?

Wszystko jedno właściwie. Wolałbym w BC.

Morwa nie morwa. Lubię dzikie!

michał

dlaczego tu jesteśmy?
Cieć