INTRYGANCI (sprawa Fra)

1. Data: 2008-05-15 07:26:18

Temat: INTRYGANCI (sprawa Fra)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie udało się wam, potwory.

PS. Fra, przepraszam. Reszty dowiesz się od bliskiej osoby. Niestety,
ludzie są tak podli, że nawet moja wyobraźnia okazała się zbyt uboga, aby
to przewidzieć.

PS. Wrócę. Jak przestanę mieć odruch wymiotny na samą myśl.
--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.

2. Data: 2008-05-15 15:38:02

Temat: Re: INTRYGANCI (sprawa Fra)
Od: "newscast" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to przewidzieć.
>
> PS. Wrócę. Jak przestanę mieć odruch wymiotny na samą myśl.

kolejne załamanie?
szkoda tylko, że zanim się znów pogrążyłaś to musiałaś tak zranić Fra,
ale czego można się spodziewać po takich jak ty,
trzymaj kurs głupia kobieto i nie wracaj tutaj,
bo to ciebie wszyscy się tu brzydzą

3. Data: 2008-05-15 15:49:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 May 2008 17:38:02 +0200, newscast napisał(a):

> [...]
> ale czego można się spodziewać po takich jak ty,
> trzymaj kurs głupia kobieto i nie wracaj tutaj,

Miałeś do czynienia z sektą? - to się zamknij, głupolu.

4. Data: 2008-05-15 16:30:22

Od: rzeczy pierwsze <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

newscast pisze:

> [...]
> ale czego można się spodziewać po takich jak ty,
> trzymaj kurs głupia kobieto i nie wracaj tutaj,

No cóż, to było do przewidzenia, choć myślałem, że jej konfliktowość
wynika z jej ograniczenia, a nie z podłości, która zrani innych i której
chyba wszelką skalę tutaj przekroczyła.
Może i lepiej dla niej, że nie potrafi zobaczyć w oczach innych jaka
jest naprawdę, bo nie wiadomo, czy potrafiłaby znieść samą siebie.

5. Data: 2008-05-15 18:23:58

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Nie udało się wam, potwory.

komu?

> PS. Fra, przepraszam. Reszty dowiesz się od bliskiej osoby. Niestety,
> ludzie są tak podli, że nawet moja wyobraźnia okazała się zbyt uboga, aby
> to przewidzieć.

o co kurcze chodzi?

--
http://patrz.pl/trener
Jadwiniu! Proszę natychmiast rozwiązać tatusia i przeprosić!

6. Data: 2008-05-15 18:50:24

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> o co kurcze chodzi?

Ikselka z pewnością próbuje zgrabnie wybrnąć z sytuacji ;-)

Ewa

7. Data: 2008-05-15 20:39:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Ikselka z pewnością próbuje zgrabnie wybrnąć z sytuacji ;-)
>
> Ewa

Nie popisałam sie i tutaj przed innymi przyznam się szczerze że znowu
dał znać mój długi jęzor nad którym nie potrafię zapanować.
Mój mąż wiecznie jest poza domem, a ja w tej samotności staram się
znaleźć osoby z którymi mogłabym zamienić parę słów. Dla mnie istnieje
tylko wirtualny świat i wirtualne znajomości bo żadna osoba na żywo ze
mną nie wytrzymuje. Pewnie dlatego mąż woli siedzieć w pracy niż
przebywać ze mną. Moje gadulstwo i brak opanowania w gadaniu i
odpisywanie na każdą wiadomość choćby było to zwykłe nic nie wnoszące
zdanie musiało doprowadzić do tego, że komuś teraz przeze mnie jest
przykro. Jeśli kogoś uraziłam i zachowałam się jak zwykła idiotka to
przepraszam. Mogę obiecać że ograniczę pisanie tutaj, ponieważ jest mi
niezmiernie głupio i nie mogłabym być sobą rozmawiając z innymi osobami.
Tym bardziej na żywo. Jeszcze raz przepraszam zwłaszcza Fra.

8. Data: 2008-05-15 20:43:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

rzeczy pierwsze pisze:

> [...]
> Może i lepiej dla niej, że nie potrafi zobaczyć w oczach innych jaka
> jest naprawdę, bo nie wiadomo, czy potrafiłaby znieść samą siebie.

Nikt nie prosił ciebie o komentarz a tym bardziej o wtrącanie się nie w
swoje sprawy. Jeżeli masz do mnie jakiś uraz czy żal to możesz mi to
napisać na email a nie dzielić się tym z wszystkimi.
Ze swoją złośliwością przebijasz Niesiołowskiego.

9. Data: 2008-05-15 20:45:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

newscast pisze:

> [...]
> ale czego można się spodziewać po takich jak ty,
> trzymaj kurs głupia kobieto i nie wracaj tutaj,

Spójrz lepiej na siebie głupcze bo nawet nie wiesz w czym tkwi problem.
Jeśli nie masz na ten temat pojęcia to po co się wpieprzasz?
Spójrz na siebie i zacznij od siebie.

10. Data: 2008-05-15 20:46:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Miałeś do czynienia z sektą? - to się zamknij, głupolu.

Podszywka.
--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.

HAARPANIE AZJI
Jeśli można konia to i człowieka
dalajlama u lisa