Ile można wyczytać z ludzkiej twarzy?

1. Data: 2008-05-14 17:32:39

Temat: Ile można wyczytać z ludzkiej twarzy?
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy to normalne, żeby wyczytać z twarzy kogoś obcego, kogo się zna tylko
z widzenia (z telewizji na przykład), że zmarł mu właśnie ktoś bardzo
bliski? Przy czym ta osoba próbuje maskować swój smutek.

Zdarzyło wam się coś takiego?

Pozdrawiam
Ewa

2. Data: 2008-05-14 17:48:27

Temat: Re: Ile można wyczytać z ludzkiej twarzy?
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:
> [...]
> z widzenia (z telewizji na przykład), że zmarł mu właśnie ktoś bardzo
> bliski? Przy czym ta osoba próbuje maskować swój smutek.

podejrzewam, że są to kwestie związane z mimiką.
niektórzy mogą odczytywać nawet nieznaczne zmiany mimiczne.
ale żeby odczytać "konkretną wiadomość" - to z czymś takim się nie
spotkałem.

--
http://patrz.pl/trener
Jadwiniu! Proszę natychmiast rozwiązać tatusia i przeprosić!

3. Data: 2008-05-14 17:54:53

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea<e...@p...fm>

> [...]
> tylko z widzenia (z telewizji na przykład), że zmarł mu właśnie ktoś
> bardzo bliski? Przy czym ta osoba próbuje maskować swój smutek.

Zdarzyło się odczytanie niedającego się ukryć zmartwienia, smutku - a
przyczyn dużego smutku być może nie jest aż tak wiele.

DG

4. Data: 2008-05-14 17:55:11

Od: "JanB" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z widzenia (z telewizji na przykład), że zmarł mu właśnie ktoś bardzo
> bliski? Przy czym ta osoba próbuje maskować swój smutek.

To pewnie nie będzie odkrywcze, ale napiszę:
zależy z czyjej twarzy.
Zdarzyło się.

5. Data: 2008-05-14 18:08:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:
> [...]
> z widzenia (z telewizji na przykład), że zmarł mu właśnie ktoś bardzo
> bliski? Przy czym ta osoba próbuje maskować swój smutek.

Z mojej można na pewno wyczytać, że przypominam coś w rodzaju krowy z
maksymalnie niskim intelektem.
--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.

6. Data: 2008-05-14 19:17:36

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> ale żeby odczytać "konkretną wiadomość" - to z czymś takim się nie
> spotkałem.

No, mnie się zdarzają różne dziwne rzeczy, ale to mnie trochę zaskoczyło
;-).

Ewa

7. Data: 2008-05-14 19:22:15

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> podejrzewam, że są to kwestie związane z mimiką.

kurwa, ale błysnąłem, dg co nie kopiesz pod stołem

8. Data: 2008-05-14 19:24:12

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> No, mnie się zdarzają różne dziwne rzeczy, ale to mnie trochę zaskoczyło
> ;-).

a nie jest tak, że po prostu dostrzegając czyjeś emocje właśnie w ten
sposób (ukrywane) domyślamy się najgorszych rzeczy?

9. Data: 2008-05-14 19:24:16

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>

> kurwa, ale błysnąłem, dg co nie kopiesz pod stołem

a czy ja kurwa wyglądam na okrutnika?

dg

10. Data: 2008-05-14 19:28:10

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone pisze:

> a czy ja kurwa wyglądam na okrutnika?

za mało kurwa, kurwa
:)

--
http://patrz.pl/trener
Jadwiniu! Proszę natychmiast rozwiązać tatusia i przeprosić!
tre Niro, tren hakker
a wszystko to ja! a wszystko to ja!

Wkurzający ludzie......
aborcja dla dorosłych