aborcja dla dorosłych

1. Data: 2008-05-14 15:07:14

Temat: aborcja dla dorosłych
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"39-letni Austriak zamordował żonę, siedmioletnią córkę, rodziców i teścia,
po czym sam zgłosił się na policję - podała agencja APA."

http://wiadomosci.onet.pl/1748548,12,item.html

proponuję legalizację aborcji dla dorosłych w dobrze pojętym interesie
społecznym. na początek oczywiście zacząłbym od austryjaków.
wystarczyłoby, aby małżonek/konkubent wypowiedział trzykrotnie w obecności
dwóch urzędników formułę "tak, chcę pozbyć się małżonka/konkubenta" aby
można było dokonac legalnej aborcji.

--
http://patrz.pl/trener
tren hakker, tre Niro, tre na żer

2. Data: 2008-05-14 15:58:22

Temat: Re: aborcja dla dorosłych
Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dwóch urzędników formułę "tak, chcę pozbyć się małżonka/konkubenta" aby

Ale widzisz, w temacie "aborcja w interesie społecznym", głównym
interesem społecznym wcale nie jest pozbycie się płodu, jako takie, ale
uwolnienie nosicielki tego płodu od wszelkich ciężarów, jakie się z tym
faktem wiążą.

Wyobraź sobie np. 15-latkę, która po którejś z dyskotek przypadkiem
zaszła, bo jej tabletki nie zadziałały z powodu chwilowego problemu
hormonalnego będącego np. konsekwencją jakiejś choroby - w jej interesie
jest, aby nie marnować sobie życia bachorem.

W przypadku osoby dorosłej, nikt nie ma takiego interesu - a jeśli nawet
byśmy na siłę chcieli przyrównać podobną sytuację dla małżeństwa, to od
tego jest instytucja rozwodu.

--
Zobacz, jak się pracuje w Google:
http://pracownik.blogspot.com

3. Data: 2008-05-14 16:32:10

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>

> "39-letni Austriak zamordował żonę, siedmioletnią córkę, rodziców i
> teścia, po czym sam zgłosił się na policję - podała agencja APA."
>
> http://wiadomosci.onet.pl/1748548,12,item.html
[...]

A wiesz, dlaczego ich zamordował?

Przeczytałem gdzie indziej, że wyjaśnił, że grał na giełdzie, przegrał
wszystko i chciał zaoszczędzić rodzinie wstydu.
Opowiedział o tym rzeczowo, bez emocji.

DG

4. Data: 2008-05-14 17:26:43

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone pisze:

> [...]
>
> Przeczytałem gdzie indziej, że wyjaśnił, że grał na giełdzie, przegrał
> wszystko i chciał zaoszczędzić rodzinie wstydu.

czy jakikolwiek motyw ze strony aborcjowanego podmiotu jest brany pod
uwagę? skoro mówimy o interesie społecznym...?

--
http://patrz.pl/trener
Jadwiniu! Proszę natychmiast rozwiązać tatusia i przeprosić!

5. Data: 2008-05-14 17:46:29

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>

[...]
> czy jakikolwiek motyw ze strony aborcjowanego podmiotu jest brany pod
> uwagę? skoro mówimy o interesie społecznym...?

jakoś niejasno napisałeś

i na pewno do mnie?

poza tym czas na słoneczniejsze tematy

dg

6. Data: 2008-05-14 19:21:15

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone pisze:

> jakoś niejasno napisałeś

chyba i masz rację

> i na pewno do mnie?

raczej na pewno chyba prawdopodobnie na 100%

> poza tym czas na słoneczniejsze tematy

oj tak. do kurwy nędzy.

7. Data: 2008-05-14 19:51:07

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Don Gavreone" napisał:

> poza tym czas na słoneczniejsze tematy

Za dwa lata wybory prezydenckie. Niektórzy już kampanię rozpoczęli
(czemu "buraczana" mi się kojarzy?).

--
Pozdrawiam - Aicha

8. Data: 2008-05-14 19:59:27

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Aicha<b...@t...ja>

> Za dwa lata wybory prezydenckie. Niektórzy już kampanię rozpoczęli
[...]

Bo ja wiem, czy to temat słoneczny?

Jeszcze 950 dni do końca kadencji :(

DG

9. Data: 2008-05-14 20:25:54

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone pisze:

> Jeszcze 950 dni do końca kadencji :(

ty się tak nie smuć
patrząc w przeszłość, mamy coraz lepszych prezydentów :)

10. Data: 2008-05-14 20:28:37

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Bo ja wiem, czy to temat słoneczny?

No właśnie nie. Ale antyaborcjoniści budzą się z hibernacji raz na
jakiś czas.

> Jeszcze 950 dni do końca kadencji :(

Jeszcze tylko... ;)

--