Co szybkiego dziś na obiad polecacie?

1. Data: 2005-05-18 13:29:31

Temat: Co szybkiego dziś na obiad polecacie?
Od: "wk" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Za godzine będę w domu, co ciekawego mogę szybko zrobic na obiad?
Zupa jest tylko drugie danie trzeba zrobić, żona siedzi nad projektem nie
miała dziś czasu. Co kupić po drodze na ten obiad?

Chciałem spaghetti ale było w weekend...
Jakieś inne pomysły? Czyli jakie danie i jakie składniki potrzebne.

WK

2. Data: 2005-05-18 13:49:03

Temat: Re: Co szybkiego dziś na obiad polecacie?
Od: "plitkin" <NIK_JAK_W_NAGLOWKU-"OD"@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Biala smazona + salatka wiosenna? + ziemniaczki smazone.

Dowolne miesko smazone + ziemniaki/ryz/surowka?

Boczek wedzony podsmazany z chlebkiem lub kus-kus z sosem?

3. Data: 2005-05-19 13:20:51

Od: "Jola" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

ryż z mięskiem i warzywami - gotujesz ryż, posmażasz miesko pokrojone na
kwałki (najszybciej pierś z kurczaka) jak jest juz miękkie dorzucasz
woreczek dowolnych warzyw mrożonych i dusisz delikatnie mieszjąc na małym
ogniu. Potem na taterz ryz a na niego mięsko z warzywami, mozna zrobic jakis
sosik lub majonezu troszkę do smaku połozyc na talerzyku
smacznego
Jola

Ciabatta
a może tak kartoflak
Szukam gosposi
Pierś z indyka pieczona jako wędlina do kanapek - ktoś robił?
[prosba] co wg Was najlepiej przyrzadzic