Co to było?

1. Data: 2006-11-20 01:43:55

Temat: Co to było?
Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam

Dziwnie jest tak teraz pisać o tej porze, pytając się co to było? A
o co dokładnie chodzi ... jakieś pół godziny temu obudził mnie
silny ból lewej-tylnej częsci brzucha. Obrazowo mówiąc jakby
spojrzec w przekroju na brzuch jak na zegarek to bolało mnie między
"7 a 9". Taki dziwny, tępy, bardzo silny ból. I raczej nie w środku
mnie bolało tylko tak jakby "na zewnątrz". Wstałem, połaziłem,
troszke nacichło, połozyłem się znowu, i znowu zaczeło bardziej
bolec, znowu wstałem i połaziłem. Teraz nie boli prawie wcale, ale
wystraszony jestem mocno. Czy to może być wyrostek czy coś w tym
rodzaju? Czy powinienem się przejmowac tym? Poradźcie jesli macie
jakies pomysły co to moze być ...

Pozdr

Tomek

2. Data: 2006-11-20 01:51:11

Temat: Re: Co to było?
Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Mam 33 lata, pewnie jest to istotne. Nie palę, nie piję, tyle ze tryb
życia siedzący, i raczej na brak stresu nie narzekam.

Pozdr

Tomek

3. Data: 2006-11-20 07:42:55

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...

>Dziwnie jest tak teraz pisać o tej porze, pytając się co to było? A
>o co dokładnie chodzi ... jakieś pół godziny temu obudził mnie
>silny ból lewej-tylnej częsci brzucha.

Jakby co, to wyrostek jest z prawej. Oczywiscie daje rozlegle bole brzuszne,
ale z twojego opisu nie wyglada to wyrostek.
Nie pomoge wiecej.

Iwona
//Kazda rzecz ma dwie strony. Fanatycy widza tylko jedna.//
- Schutzbach
www.kociszce.ao.pl

4. Data: 2006-11-20 09:27:43

Od: "evuncia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyrostek raczej odpada. Jeżeli ból zmniejsza się po przyłożeniu
gorącego okładu, to ja głosuję za kolką nerkową. Jednocześnie
mając głęboką nadzieję, że się mylę ...

5. Data: 2006-11-20 17:35:29

Od: "gburek" <domik@epf_Bez_spamu_.pl> szukaj wiadomości tego autora

a po co tutaj pytasz?
ubieraj się i do lekarza idź
przyczyn może być mnóstwo i nikt bez zbadania Cię, nie wymyśli co Ci dolega

--
Pozdrowienia,
Dominik

dziwna kulka w mosznie
plesn na ubraniach
82letni dziadek i kamienie nerkowe
Czy AA to oficjalnie uznana przez WHO metoda leczenia alkoholizmu ?
reanimacja - co nowego i dlaczego ??