Co to jest ?

1. Data: 2000-08-15 19:33:23

Temat: Co to jest ?
Od: "Andreas K." <o...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od kilku dni - w sumie od wejscia na taka gorke zaczely mnie bolec miesnie
nad kolanami na lydce.
No i jak tak stapam po domu to jest OK, ale np. jak zejde z 5 pietra to mnie
tak boli ze prawie chodzic nie umie. Jak Leze lub siedze to mija, Ale jakis
ruch - nawet chodzenie i boli jak diabli.
Zdarzylo mni sie to 1 raz i troche mnie to denerwuje.
Ja za bardzo nie lubie chodzic jak lamaga, rower stoi i sie marnuje, autem
ledwo jezdze i to tak od 3 dni.
Juz nie wiem co z tym jest - jak nie przejdzie jutro to ide do lekarza ? ale
jakiego ?
Chirurgia miekka ?

Andy

2. Data: 2000-08-16 21:10:11

Temat: Re: Co to jest ?
Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andreas K. napisał(a) w wiadomości: <8nc5v2$tmi$1@devnull.open.net.pl>...
>Od kilku dni - w sumie od wejscia na taka gorke zaczely mnie bolec miesnie
>nad kolanami na lydce.

Whoa! Chcialbym zobaczyc Twoje nogi, majace lydki nad kolanami.

>Juz nie wiem co z tym jest - jak nie przejdzie jutro to ide do lekarza ?
ale
>jakiego ?
>Chirurgia miekka ?

A moze do proktologa?
Jak juz to do ortopedy i tyle. Pewnie zwykle zakwasy...

Adam B.

3. Data: 2000-08-23 21:39:38

Od: "LLeszek" <l...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie podobny ból ale w lewej łydce (poniżej kolana) skończył się
dykopatią. Pękł krążek między kręgami L5-S1 i zaczął uciskać nerw kulszowy
(okropny ból). Zgłoś się do neurologa.

Leszek, Wrocław

mocznica , prosze o rade !!!
Komary - Pomocy !!!
praca w Norwegii
Wolna dygresja na temat DO.
Wagi do pomiaru zawartości tkanki tłuszczowej