Wolna dygresja na temat DO.

1. Data: 2000-08-14 22:57:29

Temat: Wolna dygresja na temat DO.
Od: Cosa <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak sobie czytam twórczość niektórych postaci z tej grupy i chęć mnie
bierze aby zaproponować im połączenie swych wysiłków w nawracaniu (
notabene podobnych do wysiłków świadków Jehowy , tyle że cokolwiek inna
wiara - optymalni zaczynają nawracanie od " czy chcesz być zdrowy , nigdy
nie chorować .... " , a jehowi - "czy nie chciałby pan żyć w świecie
wolnym od wojen , przemocy .....").
Z połączenia ich mocy (tfu , wróć - jak to Cartoon Network przez 24h/dobę
oferowany ostatnimi dniami przez kochanego kuzyna robi swoje) - z
połączenia ich sił , pragnień i chęci , a także odrobiny wiedzy
informatycznej , konta shellowego i innych dupereli powstałby -(baczność)
BOT ( spocznij).
Ale nie zwykły , o nie nie , ten BOT byłby pierwszym przykładem AI(*)
Bo czyż nie była by to AI skoro bot ten stawiałby nieomylne diagnozy
oczywiście zgodne z wiarą optymalną , i jakby było tego mało proponowałby
leczenie i profilaktykę zarazem - zgadnijcie jaką???
Oczywiście Dietę Optymalną.
Oszczędziliby sobie wiele wysiłków.
Odpowiedź automatyczna wyglądała by następująco:

Drogi panie/pani( tu bot wstawia imię autora listu na który bot odpowiada)
Pański/Pani problem z ( tu bot wstawia zawartość pola "Subject" ) wynika z
nadmiaru spożywanych węglowodanów , a niedostatku dostarczanych tłuszczy .
Już lek.med Kwaśniewski udowodnił żę......( tu pseudonaukowy bełkot ,
którego celem jest przekonanie podmiotu co do fachowości porady).
Myślę że spożywanie codziennie większej ilości tłuszczy i tylko 50 g
węglowodanów powinno panu/pani pomóc.

dr m.o(**) Bot

Ps. W załączniku przesyłam przepisy kulinarne na : tort wątróbkowy ,
słoninę na 1001 sposobów ,. drinki z oleju , i ciasteczka "Podrobianki"

Przypisy:

(*)AI - dla nieobeznanych akronim(***) angielskich słów określających
sztuczną inteligencję
(**)dr m.o - doktor medycyny optymalnej
(***)akronim - skrót

--
Cosa
c...@p...onet.pl

2. Data: 2000-08-14 23:43:18

Temat: Re: Wolna dygresja na temat DO.
Od: tomek <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 14 Aug 2000 22:57:29 GMT, Cosa <c...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>wiara - optymalni zaczynają nawracanie od " czy chcesz być zdrowy , nigdy
>nie chorować .... " , a jehowi - "czy nie chciałby pan żyć w świecie

A ja sie chce zapytac optymalnych - czy bierzecie na siebie
odpowiedzialnosc za skutki propagowanej przez was diety ?
Tomek
t...@p...com
t...@p...onet.pl
Member of NASA
Q:Cyja to rakieta ?
A:NASA !

3. Data: 2000-08-16 16:00:12

Temat: Odp: Wolna dygresja na temat DO.
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Cosa <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:h...@4...com..
.
> [...]
> c...@p...onet.pl
> "Rozwój medycyny przyniesie koniec liberalnych czasów,
> kiedy człowiek mógł sobie umrzeć kiedy chciał."

Nie widze przeciwskazan natury techniecznej...
napisanie skryptu nie powinno trwac dlugo... proponuje dodatkowo podawac
numer konta na ktory nalezy wplacac drobne sumy w zamian za porade....

--
pozdr00fka

Waldim

serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

4. Data: 2000-08-16 19:38:43

Od: "LLeszek" <l...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

oglądaj nadal Cartoon Network

Leszek, Wrocław

> [...]
> c...@p...onet.pl
> "Rozwój medycyny przyniesie koniec liberalnych czasów,
> kiedy człowiek mógł sobie umrzeć kiedy chciał."

Wagi do pomiaru zawartości tkanki tłuszczowej
Otworzenie sklepu zielarsko-medycznego
Mało plemników .
Zmiany w EEG w nastepstwie powiklan porodowych
Kupie Propecie...