Otworzenie sklepu zielarsko-medycznego

1. Data: 2000-08-14 13:51:13

Temat: Otworzenie sklepu zielarsko-medycznego
Od: "krzych196" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanownych Grupowiczow

W zwiazku z trudnoscia znalezienia odpowiednich przepisow prawnych w
sieci mam pytanie dotyczace procedury przy otwieraniu sklepu
zielarsko-medycznego.
Bede wdzieczny za pomoc w uzyskaniu informacji bezposrednich lub za
podanie odpowiednich adresow w sieci.

PS. Przy okazji mam pytanie dotyczace mozliwosci otwarcia apteki.
Czy majac wyksztalcenie medyczne mam szanse na uzyskanie zgody na
prowadzenie apteki czy tez musialbym na stanowisko kierownika zatrudnic
farmaceute?

z powazaniem

Krzysztof A.

2. Data: 2000-08-14 20:56:35

Temat: Re: Otworzenie sklepu zielarsko-medycznego
Od: m...@p...onet.pl (Miłosz Mikołajski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy majac wyksztalcenie medyczne mam szanse na uzyskanie zgody na
> prowadzenie apteki czy tez musialbym na stanowisko kierownika zatrudnic

Musisz zatrudnic Farmaceute ze specjalizacja i starzem 5 lat. Wg ustawy w
aptece moze pracowac tylko farmaceuta albo technik farmacji. niestety Twoje
wyksztalcenie medyczne (jesli nie jestes zadnym z wymienionych) pozwala Ci
tylko taze apteke sprzatac:)))))))))

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

3. Data: 2000-08-14 22:31:23

Od: "Irek Sliwa" <i...@f...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krzych196" <k...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy majac wyksztalcenie medyczne mam szanse na uzyskanie zgody na
> prowadzenie apteki czy tez musialbym na stanowisko kierownika zatrudnic

Wszelkich informacji powinni Ci udzielić w Nadzorze Farmaceutycznym lub
Izbie Aptekarskiej

4. Data: 2000-08-14 22:57:26

Od: Cosa <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia , a był to Mon, 14 Aug 2000 13:51:13 GMT,
"krzych196" <k...@k...net.pl> napisał coś takiego:

> [...]
>Czy majac wyksztalcenie medyczne mam szanse na uzyskanie zgody na
>prowadzenie apteki czy tez musialbym na stanowisko kierownika zatrudnic

Wydaje mi się że najlepszym sposobem byłoby przejście na dietę optymalną
;-)))

(Przepraszam za żart , nie mogłem się powstrzymać)

--
Cosa
c...@p...onet.pl

5. Data: 2000-08-15 08:08:00

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

krzych196 napisał(a) w wiadomości: ...

>W zwiazku z trudnoscia znalezienia odpowiednich przepisow prawnych w
>sieci mam pytanie dotyczace procedury przy otwieraniu sklepu
>zielarsko-medycznego.

Zbior "Prawo Farmaceutyczne" wydawane przez PTFarm - najpelniejszy zbior
aktow prawnych.
>Czy majac wyksztalcenie medyczne mam szanse na uzyskanie zgody na
>prowadzenie apteki czy tez musialbym na stanowisko kierownika zatrudnic
>farmaceute?

Narazie wlascicielem apteki moze byc nawet handlarz ze Stadionu
Dziesieciolecia, aby tylko mial kierownika, ktorym jest farmaceuta ze
specjalizacja z farmacji aptecznej i 5-letnim stazem w aptece.
Byc moze, gdy lada moment wejdzie nowe prawo farmaceutyczne wlasciecielami
beda jedynie farmaceuci (i tak byc powinno).

Adam B.

6. Data: 2000-08-15 08:08:50

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cosa napisał(a) w wiadomości: ...

>Wydaje mi się że najlepszym sposobem byłoby przejście na dietę optymalną
>;-)))
>
>(Przepraszam za żart , nie mogłem się powstrzymać)

Dobre, dobre... :)

Adam B.

7. Data: 2000-08-15 10:53:20

Od: Darius <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

=?iso-8859-2?B?TWmzb3N6IE1pa2+zYWpza2k=?= wrote:

> [...]
Mam znajomego fizyka, ktory ma apteke i w niej takze pomaga, zalatwia
zaopatrzenie itd itd. wyszukuje leki.
To naprawde jest niezdrowy przesad, ze osoba po maturze sobie nie
poradzi z odczytaniem recepty i znalezieniem leku na polce i podaniu go
klientowi za oplata.

Rownie dobrze by sie sprawdzil system sprzedazy prostych lekow z
automatu.
Recepta z kodem czytana przez skaner i platnosc karta kredytowa dla
identyfikacji .
No problem.
DD

8. Data: 2000-08-15 12:22:49

Temat: Odp: Otworzenie sklepu zielarsko-medycznego
Od: "krzych196" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Darius" <t...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

niestety Twoje
pozwala Ci
> Mam znajomego fizyka, ktory ma apteke i w niej takze pomaga, zalatwia
> zaopatrzenie itd itd. wyszukuje leki.

Wlasnie stad wnikalo moje pytanie.
Znam oficjalne stanowisko Izby Aptekarskiej ale zycie dostarcza dowodow
, ze pewne przepisy mozna dostosowac do zycia tak aby np. lekarz , ktory
ze wzgledow zdrowotnych nie moze juz wkonywac zawodu mogl chociaz zostac
sprzedawca w aptece.
Wiem , ze wiedza technika farmacji jakosciowo rozni sie od wyksztalcenia
medyczego i 10 letniego stazu w zawodzie ale byc moze po jakims kursie
moglbym sprostac temu zadaniu.
W Izbie Aptekarskiej otrzymalem zdecydowana odpowiedz , ze nie ma takiej
mozliwosci.

> To naprawde jest niezdrowy przesad, ze osoba po maturze sobie nie
> poradzi z odczytaniem recepty i znalezieniem leku na polce i podaniu
go
> klientowi za oplata.

Tutaj mozna polemizowac. W aptece czesto zdarzaja sie pacjenci , ktorzy
wyminiaa swoje dolegliwosci i poszukua lekow dostepnych bez recepty. W
takim przypadku potrzebna jest jednak pewna wiedza fachowa.

pozdrawiam
Krzysztof A.

9. Data: 2000-08-15 12:33:44

Od: "krzych196" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Irek Sliwa" <i...@f...w.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "krzych196" <k...@k...net.pl> napisał w wiadomości

> Wszelkich informacji powinni Ci udzielić w Nadzorze Farmaceutycznym
lub
> Izbie Aptekarskiej

Informacje , ktore uzyskalem sprowadzaja sie do tego , ze w aptece to
"moge sprzatac" (co ktos juz wspomnial w ktoryms z poprzednich postow).
Majac 10 letni staz w zawodzie lekarza (aktualny stan zdrowia
uniemozliwia mi dalsze wykonywanie zawodu) jestem "troszeczke"
niezadowolony z takiego postawienia sprawy i dlatego poszukuje
informacji w sieci, ktore moglyby mi pomóc
w dalszych rozmowach z Izba Aptekarska bo na dobra wole tejze raczej juz
nie licze.

pozdrawiam
Krzysztof A.

10. Data: 2000-08-16 08:21:08

Od: "Bogacki Marek" <b...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "krzych196" <k...@k...net.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> , ze pewne przepisy mozna dostosowac do zycia tak aby np. lekarz , ktory
> ze wzgledow zdrowotnych nie moze juz wkonywac zawodu mogl chociaz zostac

JAKIM SPRZEDAWCA TO NIE SKLEP CHLOPIE

> Wiem , ze wiedza technika farmacji jakosciowo rozni sie od wyksztalcenia
> medyczego i 10 letniego stazu w zawodzie ale byc moze po jakims kursie
> moglbym sprostac temu zadaniu.

A odpow. to juz otrzymales.

Mało plemników .
Zmiany w EEG w nastepstwie powiklan porodowych
Kupie Propecie...
Bioptron Lampa
stmatologia-