Co to jest Zespół Hornera ?

1. Data: 2005-02-13 16:49:42

Temat: Co to jest Zespół Hornera ?
Od: "Jerzy" <j...@x...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam pytanie jak w temacie.Interesuje mnie rowniez co wywoluje w.w.
dolegliwosc.

Pozdrawiam Jerzy.

2. Data: 2005-02-13 18:37:38

Temat: Re: Co to jest Zespół Hornera ?
Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

zobacz najpierw www.wszytko.tk

3. Data: 2005-02-13 19:23:41

Od: "Wojtek G." <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanie jak w temacie.Interesuje mnie rowniez co wywoluje w.w.
> dolegliwosc.
>
> Pozdrawiam Jerzy.

Zespol objawow wystepujacy prawie zawsze jednostronnie(zwezenie zrenicy,
opadniecie powieki, zapadniecie galki ocznej, zaburzenia potowydzielnicze),
powstajacy na skutek uszkodzenia drogi wspolczulnej odruchu zrenicznego na
ktorymkolwiek jej odcinku od pnia mozgu do galki ocznej. Z przyczyn
najczesciej guzy szczytu pluca, urazy szyi, powiekszenie wezlow chlonnych
szyi, jamistosc rdzenia, procesy zapalne, tetniaki t.szyjnych i
podobojczykowych, uszkodzenia pnia mozgu, czasem wrodzony.

**************
Wojtek

"Jezeli w praktyce medycznej za sprawa doswiadczen ustali sie maksymalny
poziom bezpieczenstwa, to szybko znajdzie sie pomyslowy idiota, ktory
zaproponuje metode jego przekroczenia. Niczego nie da sie ustrzec przed
idiotami, sa niezwykle pomyslowi."

4. Data: 2005-02-13 20:00:07

Od: piotrtr <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 13 Feb 2005 17:49:42 +0100, Jerzy napisał(a):

> Witam.
> Mam pytanie jak w temacie.Interesuje mnie rowniez co wywoluje w.w.
> dolegliwosc.
>
> Pozdrawiam Jerzy.

interesujące Cię informacje znajdziesz korzystając z www.google.pl.
ciekawy wydał mi się link:
http://www.pfm.pl/u235/navi/199377 - zainteresuj się częścią o guzie
Pancoasta.

pozdrawiam,
piotr

5. Data: 2005-02-15 17:49:12

Od: "Jerzy" <j...@x...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piotrtr" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

> interesujące Cię informacje znajdziesz korzystając z www.google.pl.
> [...]

Dzieki wszystkim.
Pozdrawiam Jerzy Dobrakowski

test
WARSZAWA// Gdzie dobry proktolog??
Nadczynność tarczycy i badania wykluczające nowotwór.
nowotwór
krwawienie z nosa