Co to jest "na czczo" ?

1. Data: 2008-10-29 12:24:06

Temat: Co to jest "na czczo" ?
Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Oddalem dzisiaj krew (kolo 13) miedzy innymi do badani "na cukrzyce" i mocz
. Takie typowe badania profilaktyczne jak sie idzie do pracy.
No i teraz mam dylemat : od rana wprawdzie nic nie jadlem, ale wypilem z 1 l
wody z sokiem (taki do rozpuszczanai). Mocz mialem praktycznie przezroczysty
przez to picie i nie jedzenie. Czy te badania wogole beda na maksa
przeklamane czy moge liczyc na sensowne dane ? Czy tak moga sfiksowac, ze
okaze sie ze mam cukrzyce i tone chorob i bede musial je ponowic ?

Fantom

2. Data: 2008-10-29 12:32:57

Temat: Re: Co to jest "na czczo" ?
Od: "TomVip" <t...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto> napisał w wiadomości
> [...]
> maksa przeklamane czy moge liczyc na sensowne dane ? Czy tak moga
> sfiksowac, ze okaze sie ze mam cukrzyce i tone chorob i bede musial je

"Na czczo" czyli bez jedzenia, a z picia to tylko woda - ta woda z sokiem
(czyli cukrem :-) ) przekłamie ci badania na cukier. Oprócz tego to cukier
też powinienes zbadać rano, jak wstaniesz (czyli im wcześniej tym lepiej,
np. ok. 7). To badanie o 13 to też może być zafałszowane z powodu Twojej
aktywnosci fizycznej przez ten czas.
Ale jezeli jesteś zdrowy to i tak powinieneś mieć wszystko dobrze :-)

--
Piotr

3. Data: 2008-10-29 15:53:27

Od: "Jolka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TomVip" <t...@y...com> napisał w wiadomości

> [...]
> aktywnosci fizycznej przez ten czas.
> Ale jezeli jesteś zdrowy to i tak powinieneś mieć wszystko dobrze :-)

Ja wszelkie badania "na czczo" robię bez jedzenia i bez picia porannego.
Jolka

4. Data: 2008-10-29 18:08:46

Od: "Marta" <_...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja robiąc badania w ciąży - obciążenie glukozą, łyknęłam sobie ran ciutkę
syropku bo byłam podziębiona. Badania były robione jakieś 2-3 godziny po
tym. Jak lekarz zobaczył wynik cukru to chciał mnie do szpitala z cukrzycą
ciążową kłaść :) Powtórka badań, tym razem zupełnie na czczo - tylko czysta
woda do picia, wyszły idealnie.

5. Data: 2008-10-30 07:53:55

Od: "Jaroslaw Kazimierz Grzyb" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto> wrote in message
> [...]
> maksa przeklamane czy moge liczyc na sensowne dane ? Czy tak moga
> sfiksowac, ze okaze sie ze mam cukrzyce i tone chorob i bede musial je

Zapraszam do ponownego badania. Pozdrawiam

--
Jaroslaw Kazimierz Grzyb
http://user-maat-re.blogspot.com

6. Data: 2008-10-30 07:55:09

Od: "Jaroslaw Kazimierz Grzyb" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"TomVip" <t...@y...com> wrote in message

> Ale jezeli jesteś zdrowy to i tak powinieneś mieć wszystko dobrze :-)
>
> --
> Piotr

Cukrzyca to podstępna choroba, nie daje bezpośrednich symptomów a działa
bardzo niszcząco na organizm... Czasem nawet glukoza wychodzi w porządku a
próba obciążeniem już nie i wtedy trzeba działać...

7. Data: 2008-10-31 12:34:54

Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto> szukaj wiadomości tego autora

> Zapraszam do ponownego badania. Pozdrawiam

No nic tam. Odebralem wyniki i wszystko w normie :)

Fantom

kobieca choroba intymna - diagnoza
Antyklerykał i Swieta ??? - to objaw choroby psychicznej antyklerykała !!!!
ACL
[Gdzie] Zespół cieśni nadgarstka - Wrocław
WAZNE: UE i nowe prawa dotyczace medycyny