Co to jest przydatek Morganiego?

1. Data: 2001-03-01 17:22:04

Temat: Co to jest przydatek Morganiego?
Od: ".Kamil." <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

pamietam, ze kilka lat temu wycieto mi wspomniany przydatek (nie jestem
pewien pisowni). mialo to miejsce przy chorobie jadra. lekarz powiedzial, ze
jest on do niczego nie potrzebny i dlatego mi go wycieli. pytanie: co to tak
naprawde jest?

pozdrawiam
kamil

2. Data: 2001-03-02 19:56:31

Temat: Re: Co to jest przydatek Morganiego?
Od: <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest to tzw. przyczepek Morgagniego=pozostałość u mężczyzny zawiązków kobiecych
z okresu różnicowania się płci u płodu

3. Data: 2001-03-02 21:31:23

Od: ".Kamil." <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

| Jest to tzw. przyczepek Morgagniego=pozostałość u mężczyzny zawiązków
kobiecych
| z okresu różnicowania się płci u płodu

dziekuje serdecznie. rozumiem, ze nie stracilem niczego niezbednego do
dalszego funkcjonowania :-)

| --
| Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Prosze o pomoc !!!