Prosze o pomoc !!!

1. Data: 2001-03-01 16:55:44

Temat: Prosze o pomoc !!!
Od: "tpnet" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pare dni temu pisalem na grupe. Moje objawy to :
- temperatura od miesiaca (36,9 - 37,6)
- dziwny ucisk w gardle (tez od miesiaca)
Bylem u lekarza, ktory bez badania kalu przepisal mi lek "Pyranthelum", gdyz
obserwowalem w kale pasozyty dlugosci ok 1 cm. Do tego zaobserwowalem tez
krew z odbytu (przy podcieraniu - na papierze toaletowym). Czesto miewam tez
ostatnio czeste depresje, nudnosci.
Ale najgorszy jest ten ucisk w gardle, ktory czasem odczuwam jako drapanie,
czasem po prostu czuje to gardlo oraz "uciagnieta" szyje po bokach. I jescze
trudnosci przy przelykaniu - slina jakby wolniej przechodzila przez gardlo a
trwa to miesiac.
Nie wiem do kogo jeszcze sie zglosic we Wroclawiu.
Bylem u laryngologa (trzech) - stwierdzil zaczerwienione gardlo i
obrzekniete ale nie do leczenia laryngologicznego.
Bralem leki takie jak: Zyrtec, Dalacin, Diphergan, ACC, Naproxen, Ibuprofen.
Kto moze mi pomoc - internista,laryngolog, neurolog, psycholog ...?
Acha bol w gardle zanika podczas snu i nie czuje go jeszcze przez chwile po
przebudzeniu, ale zaraz potem - to samo, z nasilaniem sie pod wieczor
prosze.

--
Krysztof Wróbel
Wroclaw

2. Data: 2001-03-01 23:18:23

Temat: Re: Prosze o pomoc !!!
Od: "Lukasz" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak chcesz moge Cie polecic b. dobremu lekarzowi rodzinnemu - przynajmniej
bedzie wiedzial gdzie Cie dalej wyslac...
Lukasz
l...@p...pl
-----------------------------

3. Data: 2001-03-02 03:25:21

Od: Halina Brzezinska <h...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

tpnet wrote:

> [...]
> Kto moze mi pomoc - internista,laryngolog, neurolog, psycholog ...?
> Acha bol w gardle zanika podczas snu i nie czuje go jeszcze przez chwile po

Wg mnie to silna nerwica. Kiedys mialam cos podobnego przez dluzszy czas i
nawet "pewna" bylam,ze to rak(typowe dla nerwicowcow!!). A to tak mnie dusilo.
Ale u mnie laryngolog zajrzal do gardla i od razu zapytal, czy jestem pod
opieka jesli chodzi o nerwice.
Tak wiec wez to pod uwage. Moze dobry terapeuta (psycholog) Cie poprowadzilby.Od
tego sie nie umiera(nerwicy) .
Ale to tylko moje przypuszczenie. Ja tylko zyczliwa- a nie lekarz.
Pozdr H

4. Data: 2001-03-02 16:31:18

Od: "Blade Runner" <B...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

I tu "wyjatkowo" zgadzam sie z Halina : -) . Tak mi to jakos dziwnie
wyglada, na podstawie Twojego opisu. Bron Boze, nie lekcewaze Twoich
dolegliwosci. Psyche tez potrafi robic takie numery...
Blade

5. Data: 2001-03-03 12:57:47

Od: <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
poprowadzilby.Od
> tego sie nie umiera(nerwicy) .
> Ale to tylko moje przypuszczenie. Ja tylko zyczliwa- a nie lekarz.

Ze mną było to samo. Przez kilka lat czułam ciągłe dławienie i ściśnięte
gardło, było mi jeszcze ciągle zimno w szyję i nawet latem w domu miałam szyję
owiniętą szalikiem, czułam się jak dziwoląg, ale to trochę pomagało.Dzisiaj po
trzech latach "optymalnej" świadomości wiem, że niepotrzebnie cierpiałam na
silną nerwicę. Nie ma bardziej skutecznego leczenia, jak jedzenie pochodzenia
zwierzęcego. Krystyna.

6. Data: 2001-03-03 15:16:47

Od: "tpnet" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bylem u lekarza, ktory natomiast stwierdzil zapalenie tarczycy - co na to
powiecie ?

--
Krzysztof Wróbel
Wroclaw

7. Data: 2001-03-03 16:44:09

Temat: Nikt Ci tu nie pomoze!
Od: "Piotr Zbikowski" <P...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

A moze globus hystericus? A moze uchylki przelyku? A moze kosc z kurczaka? A
moze bialaczka? A moze Obcy - 8 Pasazer Nostromo.
TO NIE MA SENSU!
Wierze, ze mozesz miec dosc lekarzy, ale ta dyskusja nie rozwiaze Twojego
problemu. Kazdy bedzie rzucal jakis pomysl, a Ty bedziesz coraz bardziej
zdezorientowany. Idz do dobrego lekarza, nie daj sie splawic, zmus go do
wykonania wszystkich mozliwych badan, a jesli nic nie wyjdzie, to mozesz z
duzym prawdopodobienstwem przypuszczac, ze Halina miala racje... Wtedy
mozesz przejsc na diete optymalna i czekac az choroba cudownie ustapi...
Pozdrawiam

PS: A swoja droga ciagle powtarzanie o zaletach diety optymalnej odbieram,
jako probe indoktrynacji. Mnie ten temat nie interesuje ale z wielka
przyjemnoscia czytam dyskusje Cienia z Leszkiem Serdynskim. Natomiast w
wystapieniach niektorych optymalnych czuje jakis fanatyzm, ktory sprawia, ze
ja na pewno bede omijal optymalnosc duzym lukiem.

8. Data: 2001-03-03 18:38:56

Temat: Re: Nikt Ci tu nie pomoze!
Od: "tpnet" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mysle, ze masz racje ale musisz mnie zrozumiec - zaczely sie studia, a ja
nie moge sie skoncentrowac, nie moge sie uczyc - tak od miesiaca dlatego tez
probuje uzyskac pomocy gdziekolwiek moge.
Kazdy wie, ze nasza sluzba zdrowia nie jest najlepsza, szczegolnie jesli
chodzi o duze miasta, gdzie czlowiek traktowany jest jak przedmiot.

--
Krzysztof Wróbel
Wroclaw

9. Data: 2001-03-04 19:01:43

Od: "TWEEDY" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Zbikowski napisał(a) w wiadomości: <97r757$4ov$1@news.tpi.pl>...
> [...]
ze
>ja na pewno bede omijal optymalnosc duzym lukiem.

Całkowicie się z Tobą zgadzam, czytając listę od paru miesięcy zauważam iż
niektórym osobom (DO) brakuje zdrowego rozsądku.
pozdrawiam TWEEDY

Soczewki Kontaktowe night&day 1 mies.
gdzie robia autoszczepionke ?
Spamilan