Co to moze byc?

1. Data: 2004-01-24 13:16:41

Temat: Co to moze byc?
Od: "Pacjent" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!

W grudniu troche sie przeziebilem. Moze z 2 dni mialem lekka goraczke, katar,
chrype i bol gardla. Bol gardla jednak nie minal lecz jakby przeniosl sie na
dol i od tamtej pory czuje tepy bol pod mostkiem. W miedzyczasie bylem
dwukrotnie u 2 roznych lekarzy, ktorzy stwirdzili przeziebienie (mialem
zaczerwienione gardlo)i przepisali mi antybiotyki.

pomimo, ze teraz ogolnie czuje sie dobrze tepy bol pod mostkiem nie ustapil.
Czasami promieniuje na prawo i lewo. Odczuwam tez ucisk pluc na plecach. Bol
nie jest silny i nie przeszkadza mi w wykonywaniu codziennych czynnosci, jednak
czasem staje sie bardziej intensywny np. podczas smiechu.

Moje objawy dziwia mnie poniewaz w tym tyg. przeszedlem bardzo dokladne badania
krwi, moczu i kalu, a takze odwiedzilem neurologa, laryngologa, stomatologa,
okuliste, zrobilem EKG i RTG klatki piersiowej i badania nie wykazaly zadnych
odchylen.

Dlatego ciagle niepokoje sie co to moze byc i skad ten bol?

pozdr.