nietypowa miesiaczka jednodniowa

1. Data: 2004-01-24 11:00:09

Temat: nietypowa miesiaczka jednodniowa
Od: "Przemek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja narzeczona jest zaniepokojna miesiaczka, ktora trwala u niej 1 dzien.
Czy to oznaczac moze ciaze ? Nie, nie panikuje, uciesze sie pewnie, ale
stosowalismy tabletki i wydaje sie to troche nietypowe, choc raz zdarzylo
sie kilkanascie godzin spoznic.

2. Data: 2004-01-27 16:04:15

Temat: Re: nietypowa miesiaczka jednodniowa
Od: "Joanna Kulawiak" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No mój drogi jak sie spóźniliście tyle godzin to bardzo możliwe że z tego
spóźnienia wyjdzie mały człowieczek.Często na samym początku ciąży mogą
wystąpić drobne podkreślam drobne krwawienia.Pozdrawiam!

stan przedzawałowy-jakie są objawy?
mrowki w palcu ;-)
jaskra help
jaskra prosze o objawy