jaskra prosze o objawy

1. Data: 2004-01-23 22:01:03

Temat: jaskra prosze o objawy
Od: "wazki" <w...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

stwierdzono u mnie zmiany w polu widzenia , ciśnienie gałkowe mam na
pograniczu normyz tendęcją do zwyżki czasami czuję jakbyi ;rosły;oczy dajcie
mi proszę nadzieję mam 44lata mam 8 letniego synka i chcę go nadal
widziećjak rośnie i nie tylko

2. Data: 2004-01-23 22:32:27

Temat: Re: jaskra prosze o objawy
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wazki" <w...@m...icpnet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
dajcie
> mi proszę nadzieję mam 44lata mam 8 letniego synka i chcę go nadal

masz zdiagnozowana jaskre, czy tylko podejrzenie?

casus

tabletki antykoncepcyjne
skrecenie kolana
Olej lniany