tabletki antykoncepcyjne

1. Data: 2004-01-23 18:19:44

Temat: tabletki antykoncepcyjne
Od: "Iska" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy tabletki antykoncepcyjne moga zaokraglic ksztalty tu i ówdzie? Mam
bardzo drobna budowe kosci i jestem wrecz chuda, nie mowiac juz o "braku"
piersi ;). Slyszalam, ze niektorym paniom, podczas stosowania zaokraglaja
sie ksztalty? Nigdy nie bralam tabletek m.in ze wzgledu na wiek(16 lat).
Dzieki z gory za odp.

2. Data: 2004-01-23 20:10:45

Temat: Re: tabletki antykoncepcyjne
Od: Anka Łazowska <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iska" <n...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sie ksztalty? Nigdy nie bralam tabletek m.in ze wzgledu na wiek(16 lat).

moga

Anka

3. Data: 2004-01-23 21:24:34

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moga, ale lepiej porozmawiaj na ten temat z ginekologiem. Bo czesto bywa tak
ze dziewczynom ktore maja biust, przez tabletki powiekszy sie on, a tym
ktore sa szczuple i maja maly biust nic tabletki nie pomoga na powiekszenie
biustu.
Moze lekarz zalecilby ci badania hormonalne, dzieki ktorym zalecilby jakies
leczenie. Moze masz zly poziom hormonow i maly biust jest tego wynikiem.

Pozdrawiam Beata

4. Data: 2004-01-23 21:59:43

Od: "Iska" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beatka" <s...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
jakies
> leczenie. Moze masz zly poziom hormonow i maly biust jest tego wynikiem.

Ok. Dzieki za odpowiedz. Chyba tak zrobie. :)

5. Data: 2004-01-24 10:30:53

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze lekarz zalecilby ci badania hormonalne, dzieki ktorym zalecilby
jakies
> leczenie. Moze masz zly poziom hormonow i maly biust jest tego
wynikiem.

a moze poprostu ma maly biust bo taki ma miec?
czyz male nie jest piekne? :)

--
do dyskusji na tematy antykoncepcji zapraszam na forum dyskusyjne:
http://forum.antykoncepcja.pl

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

6. Data: 2004-01-24 17:13:33

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a moze poprostu ma maly biust bo taki ma miec?
> czyz male nie jest piekne? :)
Moze tak ale lepiej przedstawic ten problem lekarzowi, ktory doradzi czy ma
maly biust bo taka jej uroda i moze sprobowacv wziac tabletki tylko w celu
ewentualnego powiekszenia go, lu ze to bez sensu bo sa jakies
przeciwwskazania lub zbada poziom hormonow i moze okazac sie ze dziewczyne4
nalezy leczyc odpowiednimi hormonami a nie tabletkami.

7. Data: 2004-01-24 20:19:35

Od: "IZA" <i...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie ksztalty? Nigdy nie bralam tabletek m.in ze wzgledu na wiek(16 lat).

Mnie powiekszyły kaształty.... :)
IZA
i...@p...fm

8. Data: 2004-01-26 00:01:36

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

my friend Iska ( n...@b...pl ) wrote :
> [...]
> sie ksztalty? Nigdy nie bralam tabletek m.in ze wzgledu na wiek(16 lat).

Mam nadzieję, że nie chcesz brać hormonów tylko dla zaokrąglenia kształtów.
Jesteś jeszcze młodą osóbką i to tu, to tam samo przyrośnie;)
Pzdr.
Iwona

skrecenie kolana
Olej lniany