mrowki w palcu ;-)

1. Data: 2004-01-24 10:33:35

Temat: mrowki w palcu ;-)
Od: "TOSIA" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czego moze byc objawem cierpnacy maly palec u dloni? Czuje ciagle
przelatujace mrowki od czubka palca wzdluz calej jego dlugosci... i tak juz
drugi dzien :-/
Krazenie?
--
Pozdrawiam - T0SIA
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

2. Data: 2004-01-24 14:16:01

Temat: Odp: mrowki w palcu ;-)
Od: "Bartosz 'Seco' Suchecki" <s...@n...rowery.org> szukaj wiadomości tego autora

> Czego moze byc objawem cierpnacy maly palec u dloni? Czuje ciagle
> przelatujace mrowki od czubka palca wzdluz calej jego dlugosci... i tak
> [...]

Możliwe, że sobie czyms przygniotłaś nerw w palcu. Ja kiedyś po zrobieniu
jednego dnia 230 km na rowerze miałem mrowienie w 3 palcach lewej dłoni. Od
ucisku kierownicy. Po jakiś 2 tygodniach przeszło.

Póżniej po zrobieniu raz 200, raz 301 km mrowienie nie występowało.

Rozcieraj palec i powinno przejść :-)

Seco

3. Data: 2004-01-25 12:58:35

Temat: Re: mrowki w palcu ;-)
Od: "TOSIA" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <s...@n...rowery.org> napisał
w wiadomości news:butuo1$c4f$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> ucisku kierownicy. Po jakiś 2 tygodniach przeszło.
>
> Póżniej po zrobieniu raz 200, raz 301 km mrowienie nie występowało.

moze i czym sobie cos tam przygwozdzilam :-)
nauczka: nie wkladaj palucha gdzie nie trzeba ;-P
dzis juz 3 dzien swidruje..i dostaje powoli przez niego szalu....
dzieki za odpowiedz :-)
--
Pozdrawiam - T0SIA
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

4. Data: 2004-01-25 19:02:31

Od: "Goha" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czego moze byc objawem cierpnacy maly palec u dloni?
Przyczyna moga byc zmiany zwyrodnieniowe w szyjnym odcinku kregoslupa
pzdr
Myszka

jaskra help
jaskra prosze o objawy