Co to moze byc ?

1. Data: 2004-03-22 13:12:18

Temat: Co to moze byc ?
Od: "Bandrew" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Od 4.00 rana pobolewa mnie zoladek - w okolicy nadbrzusza - dzien wczesniej
na kolacje zjadlem troche zimna pizze .... ale nie wiem czy to powod - od
razu
uprzedze ze pizza robiona od poczatku do konca przeze mnie - nie kupiona
Bol jest taki tepy, ale nie ciagly - mozna powiedziec ze pobolewa - rano
zjadlem
kleiczek + 4 tabletki wegielka (bo mialem rozrzedzony stolec - ale nie
biegunka)
, nie mam goraczki, nie wymiotowalem - na obiadek zjadlem przed chwila
ryz + kefir.

Czy to mozliwe zeby zoladek bolal np. od tego ze cos sie przykleilo do
scianki ?
(np. skorka z papryki czerwonej) ?
Nie mialem nigdy takich dolegliwosci - wrzodow tez nie przewiuje - ale....
Jesli sie ktos spotkal to prosze o jakas rade - nie chcialem juz leciec z
tym do lekarza
bo tak jak pisalem nie mam zadnych dodatkowych objawow, a bol nie jest nie
do zniesienia
tylko moze denerwujacy...

Pozdrawiam
Bandrew

2. Data: 2004-03-26 21:27:55

Temat: Re: Co to moze byc ?
Od: " Dr Tus" <t...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bandrew <b...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> tym do lekarza
> bo tak jak pisalem nie mam zadnych dodatkowych objawow, a bol nie jest nie

Proponuje
Sirimaror 1 tabletka 2 razy dziennie
Nospa 1 tabletka 2 razy dziennie

Oraz mieszanka ziół
Dziurawiec ,Mięta , Pokrzywa

Wiezadlo krzyzowe - pytanie
Usuniecie polipow z nosa
Wynik badania po łacinie - co to znaczy?
alergia a ciąża
Pytanie o toksoplazmoze.